Ik heb vandaag een SSD binnen gekregen en een upgrade uitgevoerd van Windows XP 32-bit naar Windows 7 64 bit. De installatie ging helemaal prima en windows staat op de SSD. XP stond nog op een oude HDD van seagate. Op deze HDD had ik een aparte partitie voor XP. Tijdens de installatie heb ik niets geformateerd omdat ik nog data (als schooldocumenten en foto's) op de schijf had staan en die liever niet kwijt wou.
Ik heb op de oude Windows XP partitie zo goed als de hele windows map en andere mappen verwijderd. Formatteren kan echter niet. Ik krijg dan het bericht: 'Kan het formatteren niet voltooien'. Verder niets.
Nu is het ook zo dat wanneer ik opstart krijg ik een scherm met de vraag of ik Windows 7 wil opstarten of dat ik een oudere versie wil opstarten. Hoe kom ik hier vanaf?
Alvast bedankt.
Ik heb op de oude Windows XP partitie zo goed als de hele windows map en andere mappen verwijderd. Formatteren kan echter niet. Ik krijg dan het bericht: 'Kan het formatteren niet voltooien'. Verder niets.
Nu is het ook zo dat wanneer ik opstart krijg ik een scherm met de vraag of ik Windows 7 wil opstarten of dat ik een oudere versie wil opstarten. Hoe kom ik hier vanaf?
Alvast bedankt.