Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietorigineel
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Mijn telefoon: X8 met ADWlauncher en standaard android agenda.

Mijn probleem: reminders voor afspraken in mijn agenda gaan af. Staan dan in de notificatie balk. Als ik ze selecteer, komt er een popup met alleen een knop bewerken. Als ik dan op back druk hoop ik dat ik de reminder heb dismissed. Dat is vaak zo, maar ook vaak niet. Ik krijg dan telkens die reminder weer terug, zelfs na de starttijd van het item.

In de statusbalk de notifications wissen werkt ook soms wel en soms niet. Wat doe ik fout? Waarom krijg ik geen dismiss/snooze optie? Dat lijken me toch twee basisfuncties voor een reminder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-06 17:36
Notification aanklikken, dan krijg je als het goed is de wis of wis alles keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietorigineel
  • Niet online
jip_86 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 22:37:
Notification aanklikken, dan krijg je als het goed is de wis of wis alles keuzes.
nietorigineel schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 21:48:
In de statusbalk de notifications wissen werkt ook soms wel en soms niet.
Ik zal nog kijken of ik specifieker kan krijgen wanneer het nou precies mis gaat. Mijn vermoeden is als ik niet direct de eerste keer als de reminder afgaat reageer, maar pas na de 2e of volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:44

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Je moet hem 2 x aantappen. Dus eerst de notificatiebalk naar beneden slepen, reminder aantappen, afspraak aantappen en dan nog een keer de afspraak aantappen(in je agenda bovenbalk zie je nu staan "Afspraak weergeven". Het icoon is nu ook uit je notificatiebalk verdwenen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietorigineel
  • Niet online
janvanduschoten schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 09:53:
Je moet hem 2 x aantappen. Dus eerst de notificatiebalk naar beneden slepen, reminder aantappen, afspraak aantappen en dan nog een keer de afspraak aantappen(in je agenda bovenbalk zie je nu staan "Afspraak weergeven". Het icoon is nu ook uit je notificatiebalk verdwenen.
Notificatiebalk naar beneden: check
reminder aantappen: check
Afspraak aantappen: ik kan alleen de knop bewrkn aantappen, de rest van de reminder reageert nergens op
Als ik op bewerken klik, valt er niet nog eens de afspraak aan te tappen: ik zit dan in de afspraak zelf en kan daar tijd, titel etc aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb ff screenshots gemaakt hoe het er bij mij uitziet. Dus de schermen met de notificatiebalk naar beneden sliden, opvolgende scherm met de afspraken(in dit geval dus maar 1) en de uiteindelijke afspraak.
Op een HTC Desire met CyanogenMod 7 RC2, dus stock agenda volgens mij.

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/_jgGywM4bpS4/TYHkc86qAkI/AAAAAAAABRk/T32Qky3w9js/picsay-1300358236.jpg Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/_jgGywM4bpS4/TYHkTqs410I/AAAAAAAABRg/LVd1p_uWsfg/picsay-1300358197.jpg Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/_jgGywM4bpS4/TYHkJW-tYfI/AAAAAAAABRc/QN5BIJAzRJs/picsay-1300358153.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietorigineel
  • Niet online
Zo ziet dat er bij mij dus niet uit. Ik kan overigens geen screenshots maken. Waar jij dat tweede scherm hebt, heb ik een popup, met als enige knop 'bewrkn'. Het is dezelfde popup die ik krijg als ik in de kalender een willekeurige afspraak aanklik.

Is de vraag nu of ik niet stock android heb, of jij niet.

Welke versie draai jij trouwens? op de X8 2.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb een HTC Desire, Android 2.3.3. Ik dacht dat dit de stock agenda was, maar ben benieuwd wat anderen dan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-06 17:36
Bij mijn Desire Z met 2.2 gaat het ook zo als bij janvanduschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietorigineel
  • Niet online
Dan ligt het aan 2.1, of ik heb toch niet de stock calender...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

nietorigineel schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 21:48:
Mijn telefoon: X8 met ADWlauncher en standaard android agenda.

Mijn probleem: reminders voor afspraken in mijn agenda gaan af. Staan dan in de notificatie balk. Als ik ze selecteer, komt er een popup met alleen een knop bewerken. Als ik dan op back druk hoop ik dat ik de reminder heb dismissed. Dat is vaak zo, maar ook vaak niet. Ik krijg dan telkens die reminder weer terug, zelfs na de starttijd van het item.

In de statusbalk de notifications wissen werkt ook soms wel en soms niet. Wat doe ik fout? Waarom krijg ik geen dismiss/snooze optie? Dat lijken me toch twee basisfuncties voor een reminder.
Ik heb hetzelfde met mijn X8, dat komt denk ik (heb hem ook pas een paar dagen en is mijn eerste android toestel) omdat na het bekijken de notification weg is maar het een reminder voor een ding is dat een hele dag duurt. Daarna komt hij dus weer terug. Als ik ze laat staan krijg ik niet continu de reminders dus van verjaardagen blijf ik nu maar af.

[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 17-03-2011 21:34 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietorigineel
  • Niet online
Ik krijg soms reminders nog nadat de afspraak eind-tijd is verstreken. Hoe dan ook, knap hopeloos dat snooze en dismiss niet mogelijk zijn.

edit:

Ik heb overigens het idee dat dit probleem pas is opgekomen na een van de updates, misschien kunnen andere X8 bezitters dit bevestigen?

[ Voor 35% gewijzigd door nietorigineel op 19-03-2011 12:10 ]

Pagina: 1