Toon posts:

counterstrike...brandende vraag...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heya,
Als deltaforcefan van het eerste uur was ik erg enthousiast over de screenshots van Counterstrike. Ik heb nu Half-life:generations gekocht, en daar zit counterstrike bij. Is dit trouwens versie 1.0 of 1.1 en wat is het verschil?
Anyway, ik had begrepen dat er een tweakers-server is ofzow, en ik vroeg me af hoe ik daar dan op kom. Verder hapert de besturing af en toe. Ligt dat aan het spel of speel ik gewoon op een te hoge resolutie voor mijn tnt2 kaartje? Sorry ik heb het nog niet geprobeerd op een lagere resolutie (drukdrukdruk) maar de belangrijkste vraag is die van over de servers.

Thanx,
Hope to frag you soon...

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Bij die Half-Life Generations zit CS1.0 Retail dus gewoon ff update van1.0->1.1 RETAIL downloaden dan zit je weer goed,
enne haperen kan aan de verbinding liggen maar ook aan je tnt (tip: kijk eens naar je ping, op TAB drukken onder het spelen)

De update kun je vinden op www.counter-strike.net

PIII 800@804 Mhz

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Allereerst: gefeliciteerd man, goeie aankoop :)

En over de GoT servers: klik op 'update' bij Internet games, en sorteer de servers op naam (door bovenaan op games te klikken).

Dan scroll je even een eindje en vind je 3 servers die beginnen met [GoT]

Verder kun je ook direct de IP's invoegen, maar die weet ik zo gauw niet. Bovenstaande methode voldoet ook.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
je moet ook nog de nieuwste patch installeren (1.6 geloof ik).

En over die servers.. je moet idd eerst ff updaten en het is ook handig om vervolgens servers die je wel leuk lijken aan je favorites toevoegen (ik heb ong. alle [NL] servers en nog wat anderen). Dan ff op 'Filter' klikken en filteren op Favorites only. Wordt het ook wat overzichtelijker van. :)

En om handmatig een server toe te voegen moet je gewoon op 'Add server' klikken en het adres invoeren (adres van GoT staat wel ergens op http://counterstrike.tweakers.net ). Hij wordt dan automatisch bij je favorites gezet (wel ff je lijst refreshen anders zie je hem soms niet..)

Verwijderd

Op Friday 16 March 2001 22:12 schreef rick_h het volgende:
je moet ook nog de nieuwste patch installeren (1.6 geloof ik).
Bijna, 1.1.0.6. :P

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
:)
Pagina: 1