• Rudyy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-12 15:28
Mijn laptop is sinds vandaag kapot. In een x viel hij uit en als je hem daarna aanzet gaat er niet eens een lampje branden! Ik heb de accu er al meerdere keren in en uit gehaald en ook dat werkte niet. Heel vreemd maar op het netsnoer brand nu ook geen lampje meer, maar de accu was gewoon opgeladen toen hij uitviel! Iemand een idee?

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Accu en netsnoer eruit halen, aan/uit-toets een aantal keer indrukken, accu en netsnoer weer installeren en nogmaals proberen. Anders klinkt het aardig als einde oefening.

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Als je nu ook nog even de moeite nam om erbij te zetten om welke laptop het gaat dan was het voor mede-tweakers ook gemakkelijker je te helpen maar met wat je nu schrijft kan niemand iets zinnigs mee.

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Gokje: adapter kapot> laptop draait op accu. Accu leeg> laptop valt uit.
Nieuwe adapter voor laptop kopen (kost maar 30 euro) en dan zal hij het misschien weer doen?

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ook al getest zonder accu in de laptop? Dus enkel aan de oplader. Anders met een andere oplader testen, maar hij valt in principe niet uit als de accu leeg is en dan kan je hem altijd nog eenmalig opstarten voor hij definitief weigert.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Frank__B
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:54
Ik ga voor wat Willy1986 zegt. Dat ben ik al vaak genoeg tegen gekomen ;)

In dit geval denk ik zelfs dat de accu defect is. Systeem geeft wel aan dat de accu geladen wordt, maar dat zegt lang niet altijd alles. Inderdaad nieuwe adapter proberen, universele als het kan want dan kan je hem ook nog voor andere laptops gebruiken (en zijn vaak goedkoper), mocht het probleem niet daar in zitten.

[ Voor 68% gewijzigd door Frank__B op 17-03-2011 19:38 ]

Pagina: 1