GTX 295 vervangen door GTX 580 - kan dat 'zomaar'?

Pagina: 1
Acties:
  • 290 views

• Seven_PRX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:37
Ik heb momenteel een NVidia GTX 295 in mijn machine, kan ik die zonder problemen vervangen door een GTX 580? Of heeft de 580 weer een ander PCI-e slot oid, of weer meer Watt nodig (volgens mij juist minder?)?

Groet,

J

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:27

Releases

Ja maar!

Kan prima, gewoon doen!
Wel even je drivers wipen en nieuwe opzetten.

• il1umina
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Als je niks wil toevoegen, reageer dan gewoon niet.

[ Voor 83% gewijzigd door Kid Jansen op 16-03-2011 16:28 ]

• Allubz
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-02 17:35
ricardo geeft een wat vervelende reactie maar hij heeft wel gelijk; doe zelf wat onderzoek voordat je uit luiheid vragen stelt. Je geeft niet aan wat je zelf al hebt geprobeerd uit te zoeken dus je getuigd nu alleen van luiheid.

Zoek specs van GTX295 en GTX580. Kijk of ze 't zelfde PCI-E slot gebruiken, of het verbruik en gevraagde Ampere ruwweg overeen komt en of je dezelfde PCI-E voedingkabels kan gebruiken (dus hoeveel aansluitingen van x-aantal pins).

Met die informatie weet je eigenlijk gewoon of je de kaart kunt gebruiken en dit kan je zelf ook vrijwel alles nagaan.

Interesse in een custom build workstation, voor gaming, wetenschappelijke toepassingen, of puur om de stijl? Contact @ https://vogd.design

• Artilux
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-01 10:30
En hetzelfde nog een keer: de vorige post in zijn geheel quoten en dan "inderdaad" eronder zetten voegt ook niks toe.

[ Voor 83% gewijzigd door Kid Jansen op 16-03-2011 16:29 ]

Antfarmer

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Ik denk dat je er met de reactie van Allubz wel uitkomt. Aangezien je dit ook gemakkelijk zelf uit had kunnen zoeken vind ik het niet nodig om dit topic open te laten, ik gooi er dus een slotje op.

Zie ook Het algemeen beleid #topicplaatsen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.