Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Verwijderd
Dat komt omdat een laptop gemiddeld 2/3 antennes heeft, die in het scherm zijn ingebouwd. PC wifi kaarten hebben er meestal maar 1 die ook kleiner is dan de gemiddelde laptop antenne.
Je zou zoiets kunnen overwegen.
Je zou zoiets kunnen overwegen.
De reden dat je met een laptop een veel groter bereik hebt is omdat deze meestal een veel grotere antenne heben, deze loopt meestal achter het scherm langs, en is dan meestal een stuk langer dan de antenne van een PCI kaartje, of USB dongle, welke enorm kleine antennes hebben.
Als alternatief kan je een nieuwe antenne kopen. Met een interne oplossing ga je zeer waarschijnlijk niks vinden (al helemaal niet voor een redelijke prijs). Je kan ook een antenne op een voetje gebruiken, zoals deze. Die kan je gewoon op je bureau zetten, en dan met je draaloze kaart verbinden.
Als alternatief kan je een nieuwe antenne kopen. Met een interne oplossing ga je zeer waarschijnlijk niks vinden (al helemaal niet voor een redelijke prijs). Je kan ook een antenne op een voetje gebruiken, zoals deze. Die kan je gewoon op je bureau zetten, en dan met je draaloze kaart verbinden.
Thnx voor de reply's!
Had ik m'n PCI kaartje toch niet weg hoeven doen dus. Ben in ieder geval een stuk op weg geholpen.
Had ik m'n PCI kaartje toch niet weg hoeven doen dus. Ben in ieder geval een stuk op weg geholpen.
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Je kan vaak voor een paar euro een grotere antenne kopen, of eentje die je kan verplaatsen dmv een draadje.Chckdsk! schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 16:23:
Thnx voor de reply's!
http://tweakers.net/pricewatch/cat/585/wlan-antenne.html
Als je een interne antenne wilt, zou ik eens kijken of je misschien een plastic kast kunt vinden. Dat zal geheid een hoop schelen.
Pagina: 1