No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Kijk ook even op www.tweakers.net/devicedetect
Dan zie je meteen wat Tweakers denkt dat jouw N900 is
.
Dan zie je meteen wat Tweakers denkt dat jouw N900 is
Oke, hij herkent 'm nog steeds als grade B, dus dat gaat goed, maar tegelijkertijd zie ik wel de tracker aan de linkerkant...
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
En je hebt niet grade A geforceerd?
Intentionally left blank
Nope, zou niet durven (A). Alle grades in dat scherm zijn dan ook geel gekleurd, muv B. Waarmee ik aanneem dat grade B actief is.
Het kan een cacheing issue zijn, maar een bezoek aan http://www.tweakers.net/devicedetect zou dat sowieso moeten oplossen omdat die altijd een update doet van de gecachede devicedata die bij je sessie hoort.
Intentionally left blank
tracker is weer verdwenen. wellicht had wurfl zn dag niet. lon live selfresolving bugs
Ik kan het probleem bevestigen, maar nog niet repliceren.
Een force naar grade A en daarna een rest loste het hier op. ging om een bestaande sessie overigens.
Een force naar grade A en daarna een rest loste het hier op. ging om een bestaande sessie overigens.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Dat bevestigt volgens mij dat het een cacheing issue was van device-id's die ik met de laatste update heb verwijderd omdat bepaalde specifieke uitzonderingen niet meer nodig zijn nu we sinds gisteren de nieuwste api gebruiken
Intentionally left blank
Ik heb inmiddels een check ingebouwd voor het geval een gecached deviceId niet meer bestaat in WURFL. Should fix this for the future
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()