Motorola brengt Android 2.2-update voor Milestone uit

Pagina: 1
Acties:

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
nieuws: Motorola brengt Android 2.2-update voor Milestone uit

De update naar Android 2.2 kwam in de zomer van vorig jaar uit voor de Droid, de Amerikaanse versie van de Milestone. Het grootste verschil tussen beide toestellen is de Milestone beschikt over Motorola's Blur-skin, die aangepast moest worden voordat de update kon uitkomen.

De Motorola Milestone heeft geen Blur UI van Motorola hoor, echt niet.. dus dat klopt niet in het artikel.
Waarom het dan wel zo lang heeft geduurd is mij ook de vraag, maar het komt zeker niet door MotoBlur!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
Idd, je hebt gelijk. Zin heb ik verwijderd, dank voor het melden :)

Trouwens, de oorzaak is misschien dat Motorola geen snars geeft om huidige - Europese - klanten en daardoor minimale middelen inzet op Europese updates. Deze update schijnt ook niet je-van-het te zijn, vooral op het gebied van snelheid en stabiliteit.

Verwijderd

Zie ook mijn reaktie op de frontpage:
Is dit een nieuws bericht waard?

Ik bedoel in potentie hebben we pak em beet 5 fabrikanten met elk 3 voormalig "toptoestellen" en laten we zeggen 3 courante android versies (en dan ben ik nog heel schappelijk met mijn dimensionering ).

Er is dan dus materiaal voor nog 5 * 3 * 3 - 1 = 44 van dit soort artikelen gaat dit niet wat ver?

Dit soort informatie zou ik eerder in de meuktracker verwachten eigenlijk!
Het artikel beschrijft update x.y van Android OS voor toestel P van firma Q.

Artikel 'Motorola brengt Android 2.2-update voor Milestone uit' structuur:

paragraaf 1: samenvatting, komt in rest van artikel terug

paragraaf 2: nieuws over de update, kan naar meuktracker lijkt me?

paragraaf 3: eerder gepubliceerd feitenmateriaal betreffende de Android OS

paragraaf 4: eerder gepubliceerd feitenmateriaal betreffende hardware specs van Toestel P van firma Q.

Waarom wordt hier een nieuwsbericht over gedaan terwijl het eigenlijk alleen maar een sw versie update is die in de meuktracker thuishoort? Een slow newsday? :P

• arnoudwokke

arnoudwokke

Redacteur
Het artikel beschrijft update x.y van Android OS voor toestel P van firma Q.
Klopt.

Je analyse van de paragrafen is spot-on, maar komt eigenlijk neer op: dat had ook in de meuktracker gekund.

Er zijn twee redenen om dit toch te brengen:
1. qua Mobile is dit inderdaad een slow news day. Dit nieuws hadden we anders misschien toch wel gebracht - of misschien ook niet. Het had geen prioriteit gehad, maar als ik er tijd voor had gehad, had ik het ook op een drukke nieuwsdag geschreven.
2. we publiceren geen artikel over elke update, maar wel over deze. Zie eerder nieuws: Motorola gaat Froyo-update voor Milestone uitbrengen Over updates van onder meer de Samsung Galaxy S, Sony Ericsson Xperia X10 en diverse HTC's hebben we ook uitgebreid bericht. We streven ernaar om volledig te zijn; niet alleen over release, maar ook over zaken als upgrades. Bovendien hebben veel tweakers de Milestone, iets wat in deze beslissing ook meespeelt.

Verwijderd

Je analyse van de paragrafen is spot-on, maar komt eigenlijk neer op: dat had ook in de meuktracker gekund
snap ik niet :?

Dus eigenlijk is alleen paragraaf 2 echt nieuws: De update voor de milestone 2.2 is er!

Bij wijze van spreken had het hele artikel leeg kunnen blijven, met als titel een link met de naam 'Motorola brengt Android 2.2-update voor Milestone uit' die verwijst naar de meuktracker. Het artikel voegt weinig toe.

Viel me gewoon op, geen offense verder maar ik moest het wel even kwijt want ik lees liever kwalitatief diepgaande artikelen op tweakers.net. :9

• arnoudwokke

arnoudwokke

Redacteur
Die schrijf ik ook liever (al doet mijn mening er niet toe), maar we proberen niet alleen diepgravend, maar ook volledig te zijn. Dit was voor volledigheid :)
Pagina: 1