Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Groepsmail naar 500 personen

Pagina: 1
Acties:

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-09 21:41

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Topicstarter
Dag,

ik wil een brief versturen per e-mail.
Echter niet naar een paar mensen maar naar ongeveer 500 mailadressen.
Het gaat natuurlijk niet om spam, maar 500 echte leden.

Nu lees ik overal op Googelt dat je maar max. 50 ontvangers tegelijke kan instellen.
Nu dacht ik, dan doe ik 10x 50personen.
Maar dat schijnt ook nog wel eens fout te lopen bij verscheidene providers.

Mijn vraag: Wanneer je een groepsmail moet versturen. Wat is dan een goede manier om dat te doen? Het lijkt zo simpel, maar hoe weet ik zeker dat ik alle 500 mensen bereik?
(Ja, er zijn mailing-list sites maar daar is reclame bij, of het gebruik van een bijlage is niet toegestaan...)

Dank!

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

• DeadMetal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-11 10:29
Het beste gebruik je speciale nieuwsbrieven-software die elke ontvanger afzonderlijk een mailtje stuurt, en bovendien rekening houdt met het 'rustig' versturen van de mailtjes en niet in 1x alles tegelijk uitstuurt (daardoor kunnen spamfilters gaan protesteren)

Dergelijke software geeft je ook de eventuele mogelijkheid om een nieuwsbrief wat persoonlijker te maken (naam van persoon in de tekst van de mail en dergelijke).

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-09 21:41

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Topicstarter
Dankjewel.
Ik heb phplist gevonden, en kunnen installeren op mijn website.
Ik ben benieuwd of de dit pakket doet wat ik wil.

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:46

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Wellicht dat er op je webhost een mailling list functie zit die prima voor dit doel geschikt is?

Alles kan stuk.

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

En het aller aller belangrijkste: zet de adressen in de BCC en niet in de CC. Ik zie dit nog veel te vaak fout gaan.

🖥️ | 🚗

• nihitsia
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-11 09:05

nihitsia

The Banana goes on always on

Ik gebruik Mailchimp vaak. Goede online mailinglistapplicatie die ook prima te gebruiken is voor dit soort toepassingen. Het gratis plan laat je maandelijks 12000 mails versturen naar maximaal 2000 verschillende adressen.

Gamebak Specs

Pagina: 1