Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heee allemaal,

Ik zit er over te denken om een eigen tablet te gaan bouwen, gewoon omdat het kan. Momenteel ben ik aan het kijken wat ik allemaal nodig heb enzo, en wat het me gaat kosten.
Het lukt me alleen niet om te vinden waar ik een multitouch screen vandaan kan halen tussen de 7 en 11 inch.
Zoeken via google helpt niet echt heel veel, omdat ik dan vrijwel alleen maar complete tablets, of single touch schermen krijg.
Kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb je de verkeerde zoekwoorden gebruikt, ik vind toch aardig wat:
[google=touch screen kit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goalgetter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-03 09:12
Zoeken op - 7" touch screen - levert dit als eerste (gesponsorde) link op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
TS is op zoek naar multitouch schermen, niet enkel touch schermen ;-)
Die laatsten zijn makkelijk te vinden en vrij goedkoop, die eerste wat moeilijker en pak duurder.

maar de voorgestelde zoekterm uitbreiden tot "multi touch screen kit" geeft genoeg resultaten waarmee ie wellicht verder kan.

[ Voor 27% gewijzigd door soulrider op 16-03-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ten eerste bedankt voor jullie reacties.
Het probleem met al deze resultaten is dat ze geen multitouch hebben, niet het juiste formaat hebben, niet te koop zijn per stuk, helemaal (nog) niet te koop zijn, er alleen maar development kits van een paar duizend dollar te koop zijn, of dat het gewoon niet duidelijk is of het ding multitouch ondersteunt.
Ik heb jullie links gevolgd, en ook op multi touch screen kit gezocht, maar nog steeds heb ik nergens iets kunnen vinden waar ik daadwerkelijk een multi-touch scherm kon kopen.
Hebben jullie misn ook directe links naar websites waar zulke schermen staan? bij voorkeur trouwens 10 inch, maar zoals ik al zei, als het maar tussen de 7 en de 11 inch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goalgetter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-03 09:12
Ik bedenk me net dat Prestop dit waarschijnlijk wel kan leveren, hoewel ze normaal gesproken alleen b2b doen. Dit lijkt er wel op volgens mij, en ik kan uit ervaring melden dat ze ook kleine aantallen verkopen.

Je zou ook bij Olorin kunnen kijken, maar het zal wel een dure business worden...

En de laatste ingeving: HPS Industrial.

[ Voor 28% gewijzigd door goalgetter op 16-03-2011 17:18 ]

Pagina: 1