CS 1.1

Pagina: 1
Acties:

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-11 17:59
Counter-strike 1.1, wie heeft het al gespeeld en wat is jullie commentaar er over?

Verwijderd

Models roelen, Inferno roelt ook zeer zwaar.

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Inferno is tot nu toe steeds een T campers map :(
Maar goed ik geef de moed niet op, ander tijdstip andere spelers, dan komt het vast wel goed.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Nieuwe maps zijn goed. Zelfs cs_thunder is leuk. Ze zien er allemaal leuk uit, en zijn redelijk veelzijdig.

De nieuwe models vind ik niet spectaculair mooi ineens ofzo.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

hehehe, met een nieuwe versie zijn er geen cheaters meer dus dan begin ik met kont schoppen :) vandaag roeleerde ik ook 2 keer harder dan de op 1 na beste :) :) :) en das zeker wel chill :)
en in 1 van die maps (soort flat waar je aan de zijkanten eruit kunt donderen) hoor je ook echt de mensen schreeuwen als ze dood vallen :)
"WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SPLT !!" heheh zeker lol man :)
echt fet alleen de AK is helemaal fucked up :'( dat was vroeger echt mijn trouwe makker maar nu is hij een beetje lame geworden :'( het voelt gewoon niet meer als vroeger, ik stap over op de Colt ......

Maar verder vind het wel een geslaagde upgrade en als je eenmaal aan het spelen bent en op een score van 13 - 0 staat als je net 20 minuten bezich bent voelt dat wel ff GOED :)