Toon posts:

desktop samenstellen, hulp nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedesmorgens Tweakers,

Mijn eerste topic bij deze, dus ik heb ook geen flauw idee of ik hem in het goede gedeelte van het forum plaats.
Ik zal het even uitleggen:

Mijn computer is eergisteren aan z'n einde gekomen, opstarten doet het niet meer, krijg alleen een zwart scherm, that's it. Heb me er maar bij neergelegd dat die overleden is en ik vind na 4/5 jaar tijd het toch ook wel weer tijd voor een nieuwe desktop.
Aangezien ik echt zo goed als geen verstand van hardware heb, vraag ik aan jullie hier of iemand, of meerderen, me wilt helpen met een desktop samen te stellen.
Ik ga de computer voornamelijk gebruiken om muziek op te produceren, dus er moet wel redelijk wat snelheid inzitten als het kan haha.

Mijn budget ligt zo tussen de 700-800 euro inclusief besturingssysteem. Beeldscherm heb ik, dus dat hoeft ook niet. En een goede geluidskaart, misschien extern, is ook wel een must in dit geval.
Ik weet niet of iemand hier toevallig zo'n setup heeft staan en me kan helpen met deze 'uitdaging'.

Nogmaals, ik heb geen idee of ik het topic goed geplaatst heb en anders hoor ik dat wel. ;-)

Alvast bedankt & ik ben benieuwd naar de reacties!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem eens een kijkje in de BBGs: Best Buy Guide overzichtstopic
Daar staan configs in verschillende prijsranges, waarop je je keuze kan baseren.

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:09
Kijk eens in de Best Buy Guides

Roomba E5 te koop

• hiekikowan
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-12 05:59
Hiervoor zijn er BBG's, daar staat een hele hoop informatie in en met de reacties daar moet je er een heel eind uit kunnen komen

BBG Multimedia-PC
BBG Workstation

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-12 10:20
Mischien ook handig om na te gaan met wat je muziek wil gaan maken. En zit die software ook bij de prijs?

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Verwijderd

Topicstarter
@Chckdsk! De software ed. heb ik allemaal al. Het gaat echt om een nieuw systeem en als randapparatuur eventueel de externe geluidskaart. Op het besturingssysteem na dan.

@de rest Ik zie tot nu toe nog niks staan over een desktop die gebruikt gaat worden als hoe ik 'm wil gaan gebruiken, maar ik zoek rustig door.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2011 12:10 ]

Verwijderd

Welkom op GoT :w

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.