Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeezicht
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 17:47
Ik heb een JB iPhone 4 (iOS 4.2.1) en die kon tot voor kort gewoon de apps die via Cydia geïnstalleerd waren synchroniseren met iTunes. Maar deze week kwam ik erachter dat het vinkje in iTunes bij "Apps synchroniseren" weg is. Als ik die terug zet, dan worden alle apps eraf gehaald en zit ik met een lege iPhone. Dus dat heb ik maar niet gedaan.
Iemand een idee waarom dit plots zo is? Is het omdat iOS 4.3 gereleased is (niet geïnstalleerd trouwens). Is er een instelling niet juist? Ik heb via Hackulous AppSync geïnstalleerd staan, dus als het goed is moet het gewoon gesynced worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVR123
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-06 01:20
Volgens mij zijn Warez verboden op Tweakers...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:32
Je moet eerst op aankopen overzetten klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVR123
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-06 01:20
NotSoSteady schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 18:43:
Je moet eerst op aankopen overzetten klikken.
Volgens mij heeft hij het over illegaal verkregen apps....... En dat is niet toegestaan op Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeezicht
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 17:47
Niks illegaal, gewoon een jailbreak en apps van Cydia.

En dat aankopen overzetten bleek het wel te zijn inderdaad. Maar het vreemde was dat ik zo'n melding eerder heb gehad met installaties via de App Store en Cydia direct op mijn toestel. Alleen nu niet. Op een één of andere manier is dat vinkje in iTunes uitgeschakeld, waardoor het niet meer gesynchroniseerd werd. Bij het aanzetten, leek het erop, dat zo goed als alles weg was (ook dingen die via iTunes op de desktop geïnstalleerd waren). Gelukkig bleek na een lange sync, alles er wel weer op te staan, alleen op andere plekken.