Vodafone reclame-volume probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keekeboo
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Enkele dagen geleden heb ik de Samsung Galaxy S via Vodafone ontvangen.
Bij het opstarten en afsluiten wordt een Vodafone reclame getoond (branding). De reclame vind ik nog tot daar aan toe maar het volume van de 'jingle' staat maximaal en is niet via de volumeknoppen terug te schroeven.

Dit vind ik echt een probleem: toen ik bij een begrafenis mijn telefoon voor de zekerheid uit wilde zetten kon de voorste bank het horen. En in de bios lijkt me het ook niet handig.

Weet iemand een oplossing? Ik las over rooting maar dat lijkt me wat ver gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-10 21:26
keekeboo schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 09:44:
Enkele dagen geleden heb ik de Samsung Galaxy S via Vodafone ontvangen.
Bij het opstarten en afsluiten wordt een Vodafone reclame getoond (branding). De reclame vind ik nog tot daar aan toe maar het volume van de 'jingle' staat maximaal en is niet via de volumeknoppen terug te schroeven.

Dit vind ik echt een probleem: toen ik bij een begrafenis mijn telefoon voor de zekerheid uit wilde zetten kon de voorste bank het horen. En in de bios lijkt me het ook niet handig.

Weet iemand een oplossing? Ik las over rooting maar dat lijkt me wat ver gaan.
Misschien geen echte oplossing, maar mijn Desire geeft geen opstartgeluid wanneer tie op stil staat wanneer je hem afsluit.

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keekeboo
  • Niet online
arjen9551 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 09:47:
[...]

Misschien geen echte oplossing, maar mijn Desire geeft geen opstartgeluid wanneer tie op stil staat wanneer je hem afsluit.
Bedankt! Dat werkt bij mij ook! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-09 10:59
Snel een custom rom erop zetten. HTC heeft het ook met zijn toestellen (behalve dus als die echt helemaal op stil staat). Gelukkig is dat er vakkundig uitgesloopt bij vrijwel alle custom roms. Misschien zijn er ook wel plugins die het eruit slopen, zonder dat je een nieuwe rom hoeft te installeren. Op http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=656 kunnen ze je vast helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keekeboo
  • Niet online
@jroz2001 Bedankt voor de tip. Maar ik lees overal dat ik mijn garantie kwijt ben als ik roms ga installeren.

Vodafone heeft gereageerd en stuurt me door naar Samsung 'ivm mijn volumeprobleem'. Die zullen me waarschijnlijk wel weer terug verwijzen naar Vodafone aangezien het om hun branding/reclame gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:18
keekeboo schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 17:05:
@jroz2001 Bedankt voor de tip. Maar ik lees overal dat ik mijn garantie kwijt ben als ik roms ga installeren.

Vodafone heeft gereageerd en stuurt me door naar Samsung 'ivm mijn volumeprobleem'. Die zullen me waarschijnlijk wel weer terug verwijzen naar Vodafone aangezien het om hun branding/reclame gaat.
Je kan een gewone vrije markt rom erop flashen, maar dan hoor je een samsung deuntje.. stil zetten is volgens mij de beste oplossing
Pagina: 1