2U hufterproof veilige case

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Topicstarter
Hoi,

Ik ben bezig met een project waar ik een veilige client in een stel meubels in moet laten bouwen. Het punt is dat ik daarbij de kast graag afgeschermd wil hebben; geen vrije poortjes waar mensen aan kunnen gaan pielen dus.
offtopic:
Nee de beveiliging houdt hier niet op, maar het gebruik van een LiveCD of toetsenborden etc zien we toch liever niet.

Plan hierbij was om een kast te gebruiken die je ook op universiteiten etc ziet: de systeemkast staat binnen in, en je kunt niet bij de pc zelf (powerswitch leiden we wel buitenom).
Er moeten wat USB kabels in gaan, netwerk en dvi/hdmi (en evt audio uit) ; deze worden wel vastgezet.

Punt is alleen dat men bij voorkeur een 2U kast heeft...

Weet iemand of je dit soort kasten ook in 2U hebt? het liefst heb ik een kast-in-een-kast waarbij de buitenste kast puur de eerste kast beschermt (en via een gat de kabels in/uit gaan), maar een dedicated 2U kast is ook prima als die hierop gemaakt is.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Topicstarter
Bump. Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Waarom een 2u kast :? Wat moet dat ding precies gaan doen? Ik gok gewoon in een soort Kiosk modus draaien? Ik zou voor iets als PC on a chip of een andere simpele oplossing gaan. Of een fanless Atom gevalletje ofzo. 2u in een meubel inbouwen wordt een flink meubel dan sowieso - maar heb je dat wel nodig?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Nee, dat ken ik niet zoals jij het bedoeld. Maar je hebt wel van die kleine DJ racks (19") die je kunt afsluiten. Weet alleen niet of die ook diep genoeg zijn.
En ook kleinere computer racks die af te sluiten zijn, maar die zijn meestal toch wel minstens 10u hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Is een afsluitbare 2U case ook goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Topicstarter
Tsja 2U (of desnoods iets meer) is toch redelijk een requirement.

Qua afmetingen past het prima in de meubels (het zijn recliners waar deze machines onder komen).
Het is van belang dat de users zelf geen toegang tot USB krijgen...

Als de achterkant van je 2U kast open is heeft men daar alsnog toegang... Hier zou wel een luikje met een hangslot voor kunnen, maar als dit door de kast 'opgelost' kan worden is dat wel een pre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

Boudewijn schreef op maandag 21 maart 2011 @ 20:18:
Tsja 2U (of desnoods iets meer) is toch redelijk een requirement.

Qua afmetingen past het prima in de meubels (het zijn recliners waar deze machines onder komen).
Het is van belang dat de users zelf geen toegang tot USB krijgen...

Als de achterkant van je 2U kast open is heeft men daar alsnog toegang... Hier zou wel een luikje met een hangslot voor kunnen, maar als dit door de kast 'opgelost' kan worden is dat wel een pre.
Zo ver ik weet zijn eigenlijk alle servers gewoon van achter benaderbaar.
Het idee is dat je je 19" rack gewoon op slot doet.
Kun je niet beter kijken of het in overleg met die meubelbouwer een af te sluiten compartiment maken ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Pagina: 1