Toon posts:

@Home al in Goirle?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af of er al mensen zijn in Goirle die Essent@Home hebben.
Ik belde Essent net, en ze zeiden dat het al wel in Goirle beschikbaar is, maar *natuurlijk* niet op mijn postcode (5051GR).
Nou vroeg ik me af of er hier iemand op GoT is die al wl @Home heeft in Goirle en me kan vertellen hoe de snelheid is enzo (en waar je ergens woont).

PS: ik weet ook wel dat die 'helpdesk' van Essent@Home eigenlijk alleen maar onzin vertelt en ik geloof er dus ook geen zak van dat het hier al beschikbaar is.
Maar ja.. ff voor de zekerheid he ;)

Verwijderd

@home komt voorlopig niet in goirle. Ik heb ook al vaker gebeld/emaild. Zit hier op 5052 BL en wij hebben ook niets.

Verwijderd

Topicstarter
Op Friday 16 March 2001 21:47 schreef albundy33 het volgende:
@home komt voorlopig niet in goirle...
Wat bedoel je met "voorlopig niet". Ik verwacht het toch wel binnen zo'n 2 maanden (in deze straat ligt de glasvezel nl. al sinds december 2000). Dus ze kunnen niet eeuwig wachten. Als reden waarom het op mijn woonplaats nog niet beschikbaar is zeiden ze "waarschijnlijk een kapotte kabel". Hmm.. dat fixxxen ze wel ff'tjes in 2 maanden. En als die 'helpdesk' vent zat te liegen.. oei oei dan zullen we 'm is ff op gaan zoeken :)

Verwijderd

Hallo, Ik werk bij de helpdesk van Essent@Home, ik weet niet precies hoe het nu zit met Goirle, maar er is een verschil tussen een kabelinfrastructuur die geschikt is en het daadwerkelijk klaar zijn voor internet. Adressen moeten namelijk geprovisioned worden en dat is nog al een gedoe, elk datapad moet namelijk individueel bekeken worden en geregistreerd. Zo kan het dus gebeuren dat een plaats wel al geschikt is, maar dat het datapad bestand van alle postcodes nog niet af is en daar kan een verschil inzitten. Ik hoop dat een en ander duidelijk is en ik zal maandag eens kijken wat nu de precieze planning is.

Verwijderd

Op Friday 16 March 2001 22:15 schreef lovelyjubbly het volgende:
Hallo, Ik werk bij de helpdesk van Essent@Home, ik weet niet precies hoe het nu zit met Goirle, maar er is een verschil tussen een kabelinfrastructuur die geschikt is en het daadwerkelijk klaar zijn voor internet. Adressen moeten namelijk geprovisioned worden en dat is nog al een gedoe, elk datapad moet namelijk individueel bekeken worden en geregistreerd. Zo kan het dus gebeuren dat een plaats wel al geschikt is, maar dat het datapad bestand van alle postcodes nog niet af is en daar kan een verschil inzitten. Ik hoop dat een en ander duidelijk is en ik zal maandag eens kijken wat nu de precieze planning is.
Alvast bedankt lovelyjubbly.
Maar rock_da_place, die vent van de helpdesk met zijn "kapotte kabel" lult echt uit zijn nek.
Ik zit hier op de frankische driehoek. Onze kabel is al aangepast begin september 2000.
Is nu dus al 7 maanden terug. Dan zouden ze een kapot kabeltje allang gerepareerd hebben. Lulkoek dus. Trouwens wel grappig dat we via dit topic nu wel een reactie van de helpdesk van @home krijgen. Ik heb ze al 4 keer heel netjes gemaild, geen gezeik, niet schelden, niks. En een reactie? Nooit gehad, op geen enkel mailtje.

Verwijderd

sorry dubbel

Verwijderd

Excuses voor mijn collega, maar wat ik probeerde uit te leggen is heel lastige materie vandaar, en niet iedereen is zo slim als ik hehehehe >:) Maar kabel kapot denk ik niet nee....

Verwijderd

Op Friday 16 March 2001 22:59 schreef lovelyjubbly het volgende:
Excuses voor mijn collega, maar wat ik probeerde uit te leggen is heel lastige materie vandaar, en niet iedereen is zo slim als ik hehehehe >:) Maar kabel kapot denk ik niet nee....
Geeft niets, dat soort mensen kom je bij elke helpdesk tegen. Blij dat er ook nog behulpzame zijn. Als je maandag ff kunt laten weten wat de planning voor goirle is, zou echt heel fijn zijn. Ik wacht namelijk al meer dan een half jaar op enige indicatie van wanneer wij hier kunnen gaan internetten met de kabel.

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou ik ook wel fijn vinden als je dat maandag ff kunt laten weten. Kun je er dan ook bij vertellen of het gefasseerd geintroduceerd word of dat heel Goirle het in een keer krijgt (als je dat kunt achterhalen). Alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
* bump *

ff d'r voor zorgen dat je niet vergeet om dat nog te posten.

• Shadowzon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-07 12:45
ff offtopic.. Sorry! :)

lovelyjubbly kun jij me misschien vertellen wanneer Essent@home in Arcen (vlakbij Venlo) beschikbaar is.. mijn postcode gebied is 5944 ES. Ik zit er namelijk al 2 jaar op te wachten :(

Alvast bedankt!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Rock_da_Place: hier in Tilburg lag ook al erg lang glasvezel (meer dan anderhalf jaar) voordat kabelinternet uiteindelijk beschikbaar kwam. Het aanwezig zijn van de infrastructuur (de kabels dus) is geen garantie voor een snelle invoering...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1