Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[TS2003] migratie printers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ik heb hier het volgende probleem... een oude server (DC 2003) moet het netwerk uit, maar heeft alle print drivers erop draaien (32 bit). Nu wil ik alle printers overzetten naar een virtuele 32 bit 2003 terminal server. Mijn plan is om te zorgen dat geen van de end users hier iets van merkt. Ik dacht, ik gebruik de print migrator van microsoft en kopieer alle printers. Daarna maak ik dan een DNS alias aan die van de oude server naar de nieuwe wijst: klaar.

Helaas krijg ik een "restore compromised" resultaat wanneer ik het cab bestand lokaal naar de nieuwe server kopieer en een restore uitvoer. Remote (via het netwerk) ook overigens. In de logs kom ik het volgende tegen:

2011:03:16 09:36:43 Restoring registry keys. This may take a few minutes ...
2011:03:16 09:36:43 FAILURE: Can't restore to HKLM\Software\Microsoft\Printmig.

wat ik geprobeerd heb:

local admin op terminal server
install mode op terminal server
via network en lokaal de cab file geladen

niks werkt.

Nu lees ik hier en daar wat op het internet over problemen met print migrator en terminal servers... is er een alternatief? Of heeft iemand nog wat hints en tips?

Bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Opgelost, een aantal keren via de command prompt proberen te backuppen vanaf een server en te restoren op de andere en opeens werkte het.