Ik heb een week geleden een Asus n53sv-sz016 laptop gekocht, maar gezien er een gigantische hoeveelheid bloatware opstond en omdat ik als student goedkoop een windows licentie kan bemachtigen heb ik ervoor gekozen om zelf een verse installatie te doen en een software refund aan te vragen. Sinds die verse installatie deed mijn HDMI poort niets (deze wordt gedeeld door zowel de intel HD3000 en de gt540m)(hiervoor heb ik het niet gecontroleerd). Na het installeren van de door asus meegeleverde drivers kwam de hdmi-poort tot leven en functioneerde hij naar behoren. Na een boot met de monitor aangesloten via HDMI was de HDMI poort weer verdwenen en heb ik 'm ook niet meer aan de gang gekregen (drivers kompleet verwijderd en opnieuw geinstalleerd hielp niet, net een komplete herinstallatie van windows gehad en de drivers weer van de cd geplukt zoals de eerste keer, ook zonder effect, ook al de laatste drivers van de site van asus geplukt, dat hielp ook niet). Nu heb ik hiervoor ook een n53sv-sx003v laptop gehad wegens foute specificaties op de site van alternate met hetzelfde probleem en ik zou denken dat het probleem ergens in de drivers zit.
Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Ik heb op google wel meer mensen gevonden met dit probleem bij deze laptop, maar niemand die de oplossing heeft gevonden.
Heb overigens ook de hdmi aansluiting aangesloten op de tv, maar daar zag de laptop ook niets.
Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Ik heb op google wel meer mensen gevonden met dit probleem bij deze laptop, maar niemand die de oplossing heeft gevonden.
Heb overigens ook de hdmi aansluiting aangesloten op de tv, maar daar zag de laptop ook niets.
[ Voor 4% gewijzigd door Bastard op 16-03-2011 16:51 ]