Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Win7] Pin to start en Recente programma's submenu

Pagina: 1
Acties:

• SamPatterson
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-08 11:17
Als ik IE en RealVNC aan mijn startmenu vastpin en ik heb een aantal pagina's geopend, of een aantal VNC servers bezocht dan krijg ik bij het hoveren boven die gepinde items elke keer een lijstje met meest geopende pagina's (IE) en alle bezochte servers (VNC). Als ik snel IE of RealVNC wil openen dan gaat 9 van de 10 keer de muisklik-input verloren omdat net op dat moment dat submenu wordt geopend.
Bij recente programma's heb ik hetzelfde probleem met Kladblok en WinRAR. Er staat dan ook zo'n pijltje achter om aan te duiden dat er een submenu aan zit.
Is er een manier om dit submenu compleet uit te schakelen? Ik heb gezocht op google, maar ik krijg dan alleen hits over het aanpassen van startmenu in de meest basic vorm, waar ik dus niks mee kan.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hWT6qXLKxJc0cVmZQfsCcGcX/full.png

[ Voor 30% gewijzigd door alt-92 op 15-03-2011 21:33 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• SamPatterson
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-08 11:17
Soms is lezen wel handig :) Bedankt voor het antwoord. Alleen nu heb ik bij IE nog steeds de uitvouw naar In-Private navigatie starten of nieuw tabblad openen. Enig idee hoe dit te verwijderen?
Bij de overige programma's is het weg, waarvoor mijn dank.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dat zijn applicatie-specifieke taken, en volgens mij kan je die niet zo snel uitzetten (WMP laat ze ook zien).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device