Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[outlook 2010] Gecombineerde inbox

Pagina: 1
Acties:

• Dareus
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-07-2022
Thunderbird heeft't, mijn HTC heeft't, maar bij Outlook kan ik het maar niet ontdekken: de functie waardoor alle inboxen in elkaar geschoven worden (maar feitelijk wel gescheiden blijven, dus geen gedeeld .pst bestand!). Is die mogelijkheid er wel, en zie ik'm over het hoofd?

Ik ben nu een halfjaar overgestapt van TB naar Outlook, en op zich ben ik best wel tevreden. Maar deze functie mis ik ernstig. Kan het- en zo ja: wie kan mij erbij helpen?

Pieter

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dat lijkt me eerlijk gezegd zwaar onhandig (omdat juist de bron erg relevant is om te weten: anders had ik het wel in 1 PST laten binnenkomen), maar dat zal aan mij liggen :P

Geen echte oplossing en een erg omslachtige omweg: zoek op bijvoorbeeld 'ontvangen:deze week' in Alle e-mailitems en sla die zoekopracht op.

[ Voor 18% gewijzigd door F_J_K op 15-03-2011 12:37 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Dareus
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-07-2022
je kent het niet van andere programma's?
Natuurlijk wil ik ook dat alles gescheiden blijft- en dat blijft het ook in Thunderbird. Maar daar kun je boven je mappenstructuur in een paar opties heen en weer schuiven:
-per map (bij TB is dat een account)
- samengevoegde mappen (dat is wat ik hier bedoel)
- recente mappen (die de mappen ordent op binnengekomen mail)
- favoriete mappen
etc

Meestal gebruik ik de bovenste optie: per map (de "standaard van Outlook"), en dat betekent dat ik vooral werk in één e-mail account.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Aah de Unified folder 'view' in TB. (Ik ken alleen de Engelse versie, sorry :P )

Dat doe ik na door ze in de Favorieten te zetten (deels direct de map, deels zoekmappen). Maar ook dat is natuurlijk niet hetzelfde.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)