Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Win 7] Bestaande installatie activeren met Family pack

Pagina: 1
Acties:

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-11 12:52
Ik zit met het volgende:
Schoonouder hebben een pc en een laptop. Hier is destijds een illegale Windows 7 versie op geinstalleerd. Deze begint nu te melden dat hij niet legitiem is :) Nu vragen ze mij of ik dat even kan fixen.

Aangezien ik geen zin heb uit te gaan zoeken hoe ik via de illegale weg deze meldingen kan wegkrijgen wil ik ze adviseren om gewoon een licentie te kopen.

Nu dacht ik, als ik nu zo'n family pack koop, mag je daar drie pc's mee installeren.
Alleen zie ik overal dat dit een upgrade is.

Dus de vraag is, kan de key die ik bij zo'n family pack krijg gewoon in een bestaande windows 7 installatie invoeren?

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-11 21:22
Wanneer de oude installatie, net als de Family pack, Windows 7 "Home Premium" is zal dit waarschijnlijk wel gaan.

• HB__
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10-2024
Als het goed is kan je, omdat er al een besturingssysteem van windows (als het wel Windows 7 Home Premium is) op staat gewoon de "upgrade" uitvoeren zonder dat je een nieuwe installatie hoeft uit te voeren. En dan de licentie's gebruiken op 3 verschillende computers.

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-11 12:52
Dank voor de reacties!

We gaan er gewoon voor. Moet lukken. Huidige installaties zijn al Home Premium dus dat moet wel goed gaan.

Nog even een laatste bericht hierover. het is inmiddels gelukt.
Dus mocht iemand voor hetzelfde dilemma staan. Een illegaal geinstalleerd Windows 7 Home Premium is prima te installeren met het Family pack. _/-\o_

[ Voor 45% gewijzigd door richard_1st op 30-03-2011 16:43 ]