Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[win7] pictogram niet zichtbaar in systray

Pagina: 1
Acties:

• rob3rt
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-11 21:12
Ik heb tomboy notes voor Windows geïnstalleerd (note programma).

Dit allemaal werkt prima, tomboy notes toont een icon in de taakbalk bij de klok (systray) echter deze is niet zichtbaar en wordt telkens gegroepeerd.

Ik weet dat je kan instellen, pictogram en meldingen weergeven, dat heb ik dan ook gedaan bij tomboy
Echter telkens bij elke herstart is het weer niet zichtbaar en staat ie weer op "alleen meldingen weergeven", tevens staat er nog een ander tomboy notes icoontje met de door mij ingestelde instelling echter deze is niet actie krijg je dan als melding te zien.

Ook al zet ik alle tomboy notes op picogram en melding dan nog na een herstart is het tomboy icoontje niet zichtbaar maar gegroepeerd.

Dit probleem treed alleen op bij tomboy notes.

Is dit een "bekend" probleem met deze pictogrammen en zo ja wat kan ik eraan doen dat dit wel altijd wordt getoond (behalve de optie alle pictogrammen en meldingen weergeven te gebruiken)

(Het betreft hier de Windows7 64 bit versie)

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:50

MsG

Forumzwerver

Ik heb dit probleem in ieder geval ook op Windows 7 Professional 64-bit met het programma MagicDisc, dus je bent niet de enige. Diverse andere programma's werken echter wél goed.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• HB__
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10-2024
Waar ik zelf problemen mee heb, (Ik heb zelf Windows 7 Enterprise 64 bit) is dat alle programma's die niet geschikt zijn voor 64 bit in een losse program files map zet. Daardoor zet die bij mij sommige icon's niet in mijn systray. Als ik jou was zou ik daar even beginnen met kijken of je 2 losse program file mapen heb en zoja, welke map zit je tomboy?

succes in ieder geval

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Dat is niet altijd zo harmen[l]romy. Mijn 64bit installatie heeft inderdaad ook een x86 program files folder, maar dit maakt qua functioneren geen verschil. Programma's die daar in staan werken volledig op dezelfde manier als 64 bit programma's, inclusief systray iconen et cetera.

Desktop | Server | Laptop

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

harmen[L]romy schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 14:32:
Waar ik zelf problemen mee heb, (Ik heb zelf Windows 7 Enterprise 64 bit) is dat alle programma's die niet geschikt zijn voor 64 bit in een losse program files map zet.
Dat hoort zo.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• rob3rt
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-11 21:12
laten we svp niet afdwalen...

Heeft iemand een oplossing voor dit (irritante) probleem?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Helpt het als je het programma instelt op compatibility voor Vista? Geen idee of het helpt, maar bijvoorbeeld WLM is ook niet fatsoenlijk te minimaliseren als hij in 'normale' modus draait

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1