Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399789

Topicstarter
hallo,

ik ben net nieuw op dit forum, als ik dit topic dus verkeerd geplaatst heb mijn excoesie.

Vraag;

ik wil graaf een laptop of vaste pc om aan te sluiten op mijn tv panasonic 42'' fullHD met enkel scart en hdmi aansluitingen. En dan het geluid via mijn home cinema-set Samsung HW-C770S.

de computer/laptop moet soepel lopen en mag absoluut geen moeite hebben om 1080P(blueRay) signaal naar mijn 42'' TV te sturen.

Dit mag anno 2011 geen moeilijk probleem zijn lijkt mij:) maar nu komt het, dit moet voor een zo laag mogelijk bedrag.

Weten jullie een goede pc/laptop hiervoor? het maakt mij niet uit of hij uit losse onderdelen bestaat of dat het een kan en klare is uit de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

Welkom op GoT :w

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic. In dit geval is [NBBG Aanschaf] Basisnotebook februari 2011 de beste kandidaat.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.