Medion laptop één lampje brand na inschakelen verder niets

Pagina: 1
Acties:

• piethoogland
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-12 13:51
Beste tweakers

Ik heb een medion mim2300 md 96420 laptop als deze stroom krijgt via de adapter of de accu én je drukt op de aan uit schakelaar dan gaat er één lampje branden volgens mij degene die aangeeft dat het stroom heeft. en verder gebeurd er niks.

geen fan, scherm of wat dan ook. Het gaat pas uit als je zorgt dat hij geen strrom meer heeft. Ook als je de aan uit schakelaar ingedrukt houdt blijft dit lampje branden.

Verder doet hij ik heb het geheugen en de HD al losgehaald en zou graag de Cmos batterij eruit halen om te kijken of dit werkt. Deze kan ik alleen niet vinden.

Wat zou er stuk kunnen zijn en wie heeft er nog ideeen om te proberen? Ik ben ik op zoek naar een demontagehandleidng voor dit model.

De problemen zijn vrij plotseling ontstaan en de laptop heeft geen garantie meer

Andere vraag kan ik ook iets van een mail krijgen als iemand op mijn vraag reageert of is er een andere handige manier om dit in de gaten te houden?

[ Voor 4% gewijzigd door piethoogland op 15-03-2011 08:47 ]

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-12 14:01
Om onderaan te beginnen: je zal het zelf in de gaten moeten houden ;)

Meestal is de omschreven situatie een vrij slecht teken, richting een overleden mobo of iets dergelijks. Heb je in het verleden problemen gehad met het apparaat of is dit van het ene op het andere moment ontstaan?

Het verwijderen van de CMOS batterij betekend bij een laptop vaak het nodige sleutelwerk, waar je precies moet zijn is afhankelijk van het model. Je hebt geen garantie meer? Anders zou je hem zeker niet zelf open moeten gaan schroeven!

Desktop | Server | Laptop

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:39
Kans van 90% dat dit je videokaart is. Moet dan gereflowed worden (is een 8600m GS uit m'n hoofd, klopt dat?)

DM me voor details.