Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Raar toegang melding?

Pagina: 1
Acties:
  • 253 views

• BasGit
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-07 01:58
Sorry ben er alweer met een vraag :(

Kreeg zojuist een raar melding bij windows 7 rechtsonderin dat een of ander van corloen? toegang heeft of krijgt tot mijn gegevens :S ik dacht eerst dat het een msn melding was dat iemand mij toevoegde maar dat was t dus niet :S iemand enig idee wat het is? Gebruik comodo firewall zit sins 1 dag niet achter een router, heb laatsta versie van avast en malewarebytes werken. Ben ik nu alweer voor de 3e maal gehackt? :S I really need soms help, k ken win7 niet zo g0ed,.

K bekijk de logboeken maar daar wordt ik ook niet wijzer van, sorry mede Tweakers heb toch echt jullie hulp nodig google is ditmaal niet mn vriend :(

[ Voor 13% gewijzigd door BasGit op 15-03-2011 00:44 ]

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
was het niet zo´n MSN melding dat je aangemeld bent op een andere locatie? Heb je je wacthwoord al verandert van je MSN account?

Desktop | Server | Laptop

• BasGit
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-07 01:58
Leek er niet echt op zal het in de middag proberen na te bootsen als het kan, het was in ieder geval niet dat iemand me van msn toevoegde dan krijg je niet zo een melding, heb t nooit eerder gezien maarjah gebruik ook nog maar een maandje win7. De melding ging zo snel weg dat ik niet eens kon klikken was nog bezig met lezen. K heb maar voor de zekerheid oude backup terug gezet, zal in de middag alle wachwoorden ook maar voor de zekerheid veranderen, Heb van windows en dergelijke al wel de wachtwoorden veranderd. Alvast bedankt voor jullie opmerkingen maar ik moet er nu toch echt vandoor, Tot in de middag/avond.

Njah laat t maar zitten, topic kan op slot :)

[ Voor 3% gewijzigd door BasGit op 15-03-2011 17:33 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Tja, als je er zelf zo mee omgaat lijkt me dat het verstandigste...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.