Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gaming-muismat met Polssteun

Pagina: 1
Acties:

• KeesVSchijndel
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-07-2022
Hallo Allemaal

Hierbij mijn eerste post op Tweakers en meteen een lastig vraagstuk!

Ik ben opzoek naar een gaming-muismat met een polssteun. Ik heb een razer Vespula gehad, echt bevallen harde muismatten me helemaal niet. Ik kwam van een zachte muismat af en heb nooit kunnen wennen aan de Vespula. Het probleem dat ik tot zover ben tegengekomen is, dat ofwel het een harde gaming-muismat is met polssteun of een goedkope zachte met polsondersteuning. Ik heb zelf slechte ervaring met goedkope zachte muismatten omdat de bewegingsweerstand vaak erg groot is (lees; goedkoop materiaalgebruik).

Voorwaarden:
- Een zachte gaming-muismat (soft gaming mousepad).
- Een polsondersteuning. (wrist rest)
- Een lage bewegingsweerstand.

De muis die ik gebruik is een Razer Lachesis.

Ik hoop dat iemand hier wat op weet.

Met vriendelijk groet,
Kees ;)

• timted3
  • Laatst online: 11-06-2024
Ik heb bij de actoin ooit een meegenomen en nooit echt last van gehad kijk anders eens hier. Misschien is dit wat pricewatch: Razer Vespula?

[ Voor 32% gewijzigd door Kid Jansen op 14-05-2011 12:37 . Reden: user linkt wel erg vaak naar Alternate ]

• DamonTheron
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-06 09:55
timted3 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 16:07:
Ik heb bij de actoin ooit een meegenomen en nooit echt last van gehad kijk anders eens hier : Misschien is dit wat http://www.alternate.nl/h..._Gaming_Mouse_Mat/407847/?
Hij geeft juist aan geen Vespula te willen, dus die valt juist af.

Voor zover ik me bewust ben zijn alle performance gaming muismatten hard-surface, zijnde het plastic of metaal. Als ik jou was zou ik eens naar een PC speciaalzaak (voor zover die bij je in de buurt nog bestaan) gaan rondkijken en eens navraag doen bij de eigenaar, kijken wat die voor je kan bestellen.

• KeesVSchijndel
  • Laatst online: 17-07-2022
DamonTheron schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 16:12:
[...]
Hij geeft juist aan geen Vespula te willen, dus die valt juist af.

Voor zover ik me bewust ben zijn alle performance gaming muismatten hard-surface, zijnde het plastic of metaal. Als ik jou was zou ik eens naar een PC speciaalzaak (voor zover die bij je in de buurt nog bestaan) gaan rondkijken en eens navraag doen bij de eigenaar, kijken wat die voor je kan bestellen.
Zover ik weet heeft elk gaming-gear-merk ook soft matten om mee te gamen. (razer goliathus en een aantal steelseries muizen enz). Helaas zijn al die soft matten zonder polssteun.