Hallo Allemaal
Hierbij mijn eerste post op Tweakers en meteen een lastig vraagstuk!
Ik ben opzoek naar een gaming-muismat met een polssteun. Ik heb een razer Vespula gehad, echt bevallen harde muismatten me helemaal niet. Ik kwam van een zachte muismat af en heb nooit kunnen wennen aan de Vespula. Het probleem dat ik tot zover ben tegengekomen is, dat ofwel het een harde gaming-muismat is met polssteun of een goedkope zachte met polsondersteuning. Ik heb zelf slechte ervaring met goedkope zachte muismatten omdat de bewegingsweerstand vaak erg groot is (lees; goedkoop materiaalgebruik).
Voorwaarden:
- Een zachte gaming-muismat (soft gaming mousepad).
- Een polsondersteuning. (wrist rest)
- Een lage bewegingsweerstand.
De muis die ik gebruik is een Razer Lachesis.
Ik hoop dat iemand hier wat op weet.
Met vriendelijk groet,
Kees
Hierbij mijn eerste post op Tweakers en meteen een lastig vraagstuk!
Ik ben opzoek naar een gaming-muismat met een polssteun. Ik heb een razer Vespula gehad, echt bevallen harde muismatten me helemaal niet. Ik kwam van een zachte muismat af en heb nooit kunnen wennen aan de Vespula. Het probleem dat ik tot zover ben tegengekomen is, dat ofwel het een harde gaming-muismat is met polssteun of een goedkope zachte met polsondersteuning. Ik heb zelf slechte ervaring met goedkope zachte muismatten omdat de bewegingsweerstand vaak erg groot is (lees; goedkoop materiaalgebruik).
Voorwaarden:
- Een zachte gaming-muismat (soft gaming mousepad).
- Een polsondersteuning. (wrist rest)
- Een lage bewegingsweerstand.
De muis die ik gebruik is een Razer Lachesis.
Ik hoop dat iemand hier wat op weet.
Met vriendelijk groet,
Kees