Windows directory synchroniseren met MobileMe

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achwel
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-11-2022
Ik overweeg om een iPad te kopen voor mijn werk en ben wat aan het zoeken geslagen of ik alles kan doen dat ik wil.

Ik zoek naar een mogelijkheid om bestanden uit te wisselen van mijn werk naar mijn iPad. Ik heb een MobileMe account, maar heb ook DropBox geprobeerd. Issue is dat ik op mijn werk geen software kan installeren (WinXP en Win7). De mogelijkheden zijn wat beperkt.

Het is me gelukt om MobileMe WebDAV te linken als http(s) netwerkomgeving en kan deze benaderen via Explorer. Ik dacht er te zijn en ben gaan zoeken naar een synchroniseer mogelijkheid. Ik heb me suf gegoogled, maar alles dat ik tegenkom zijn oplossingen om netwerkschijven te synchroniseren, of software die wel een netwerkschijf kan synchroniseren met een WebDAV omgeving. Helaas wil die software altijd iets in mijn registry zetten :(

Heeft iemand een oplossing om een windows netwerk directory te synchroniseren met een WebDAV (MobileMe) omgeving, zonder dat ik iets in de registry moet doen?

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Waarom niet je systeembeheerder om hulp vragen? Wellicht dat die een uitzondering kan maken? Want dit buiten zijn weten om doen is natuurlijk absoluut niet netjes.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achwel
Dat is helaas niet mogelijk. De organisatie is te groot en de Risk & Compliancy regels zijn vrij stringent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dan lijkt het mij dat het synchroniseren ook niet is toegestaan?
Daarnaast lijkt het me vrij lastig een verbinding te initiëren uit een beveiligde omgeving zonder software te installeren.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbo123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-03-2023
Inderdaad, de organisatie kiest er zo te zien bewust voor dat dit niet mag. Wat als jij je iPad kwijt raakt en gevoelige info ligt op straat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achwel
Oplossing gevonden: GoodSync. Programmaatje dat je kunt installeren zonder dat je hier admin rechten voor nodig hebt. Je kunt hier je Proxy/Firewall userid/password invoeren en syncen naar o.a. een WebDAV. Werkt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Denk dat jij binnenkort over je schouder moet kijken ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1