Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[w7 x64] Crashed bij booten en bij safe boot , sysrep = raar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Mijn pc: W7 x64 op 4gb ddr2, ati4850hd en Intel c2d e8400.

Zojuist heb ik een game gedownload met nieuwsgroepen, opzich niks aparts behalve dat ik ondanks een scan met security essentials een BSoD (UNKNOWN HARD ERROR #C0000D36) kreeg zodra ik de setup startte.

De pc boot nu nog tot aan het logon screen, vervolgens geeft hij na een paar seconden ingelogd te zijn een BSoD met de inhoud: IRQL NOT_LESS_OR_EQUAL.

Deze error komt bij zowel normale boots als alle safemodus.

Ten slotte heb ik de repair your computer optie gekozen bij safe boot waar ik kon kiezen voor systeemherstel, echter zodra ik een herstelpunt heb gekozen krijg ik een menu waarin ik de drive moet kiezen , dit gaat alleen niet want hij is grijs gemaakt en daarnaast staat de melding: "You must enable System Protection on this drive"

Ik hang vast, weet iemand wat ik nog zou kunnen proberen voordat ik een format kan doen?

Alvast bedankt!
Robin :)

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-11 20:53

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Gaat het om een legale versie van Windows? Kan best zijn dat er toch een virus in het spel zat oid.

Veilige modus werkt nog wel? ... Al geprobeert met een Ubuntu cd/dvd op te starten om te kijken of hij dan ook vast loopt?

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Verwijderd

Topicstarter
Veilige nieuw start wel op maar zodra de UI er is komt er bsod, het is een legale versie.
Opstarten vanaf een ubuntu live cd werkt wel.

• dutch_camel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 13:29

dutch_camel

It's Orange!

Is die BSOD niet vaak terug te voeren naar RAM wat kapot is/aan het gaan is?
Ik zou eigenlijk eerst Memtest een nacht laten draaien voordat je van alles gaat formatteren.
Kan heel goed zijn dat het uitpakken/installeren van het spel net genoeg was om een van je RAM sticks te slopen.
Indien het RAM is, scheelt dat je weer een installatie :)

En dan zit je ook meteen in het verkeerde forum ...

[ Voor 7% gewijzigd door dutch_camel op 15-03-2011 11:30 ]

~... this doesn't look like Kansas to me, Toto... ~