Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Printscreen tool op terminal server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kent er iemand een freeware print screen/capture tooltje dat multi-user-aware (lees: terminal server-compatibel) is op server 2003? Vroeger gebruikte ik printkey 2000 hiervoor, maar dit werkt niet meer zo goed blijkbaar (crashes/buggy).

Alle tips zijn welkom.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als ik me niet vergis kan Otto's printscreen dat :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Gadwin Printscreen ook. Goede ervaringen mee, zowel op normale werkplekken als op TS2003/8.

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:19

remy007

Broodje Bakpao Helmond

(ALT)+Print Screen-toets?

Althans dat werkt bij mij...

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

Verwijderd

Topicstarter
de user werkt met een thin client, liever een programma in de sessie zelf. bedankt voor de tips, zal ze even uitproberen.

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
remy007 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 19:02:
(ALT)+Print Screen-toets?

Althans dat werkt bij mij...
Alleen levert dat enorme BMPś op. :) Gadwin kan zo ingesteld worden dat je alleen een bepaald deel van het scherm captured (muisselectie), en je kunt ook bepalen dat het meteen een JPG wordt.

• ThomVis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 21:04

ThomVis

Detected rambling:

Probeer Screenshoter eens.

You don't have to know how the computer works, just how to work the computer.

• SteeringWheel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:51

A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.

Verwijderd

Topicstarter
Roamor schreef op maandag 14 maart 2011 @ 19:28:
[...]

Alleen levert dat enorme BMPś op. :) Gadwin kan zo ingesteld worden dat je alleen een bepaald deel van het scherm captured (muisselectie), en je kunt ook bepalen dat het meteen een JPG wordt.
inderdaad, dat is het net, de klant wenst een selecteerbare rectangular area. ben er nog niet uit, het is op citrix, zie daarom gadwin of otto nog niet meteen zitten vooraleer ik zeker weet dat het geen problemen zal opleveren. die snipping tool zit toch niet op server 2003?

screenshoter is wel cool omdat het een single exe is, maar te weinig functionaliteit en geen te selecteren rechthoekig gebied, om het eens in het Nederlands te zeggen.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2011 18:55 ]

• SteeringWheel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:51
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 18:52:
die snipping tool zit toch niet op server 2003?
Sorry, overheen gelezen... Al zijn er wel mogelijkheden om het op 2003 te draaien. Vraag is alleen of je dat moet willen.

A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.

Pagina: 1