Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PHP] File crud tooltje met variable werkdir?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Xanthium
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07 11:59
Beste Devvers,

Ik heb erg veel lopen googlen maar kom er niet uit bij deze. Ik ben op zoek naar een zo simpel mogelijk file CRUD tooltje om een (open) dir mee te beheren. Dit is allemaal niet zo spannend. Het probleem waar ik tegenaan loop; ik wil de werkdirectory als variabele meesturen voordat het script wordt geopend. Dus de ene keer opent de gebruiker de directory data/blabla1 en de andere keer is dit data/blabla34. Ik wil het liefst niet in elke open dir een aparte index.php met alle code erin moeten zetten, als ik na enige tijd een aanpassing in de code wil doen is dit niet meer werkbaar natuurlijk.

Iemand hier een eenvoudige oplossing voor?

Mijn dank zou groot zijn! _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door Xanthium op 14-03-2011 17:36 ]

Verwijderd

Lijkt me het makkelijkst om het pad gewoon in een via de querystring mee te geven en die te appenden aan je basepath.

je krijgt dan bijvoorbeeld :

fileditor.php?path=map1/map2

lijkt me vrij easy... maar niet echt een heel veilige manier, ik zou wel voor de zekerheid afvangen of het opgevraagde path niet buiten je basepath valt ofzo.

• Xanthium
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07 11:59
-
Vragen door beginners worden hier blijkbaar niet gewaardeerd.

[ Voor 99% gewijzigd door Xanthium op 15-03-2011 10:22 ]

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Hou je 't wel netjes?

[ Voor 82% gewijzigd door RobIII op 15-03-2011 12:02 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Xanthium schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 09:50:
-
Vragen door beginners worden hier blijkbaar niet gewaardeerd.
Wat niet gewaardeerd wordt is als je een enorme lap code dumpt en wij die effe voor je mogen gaan debuggen. Als je code post, post dan relevante(!) (delen) code en laat zien wat je hebt geprobeerd, wat er niet werkt etc. We zijn geen persoonlijke debug-service en debuggen kun je prima zelf: Debuggen: Hoe doe ik dat?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

En wat ook niet wordt gewaardeerd in dit forum is mensen die op zoek zijn naar kant en klare oplossingen; we runnen een programmeerforum, geen persoonlijke Google-service. Als je dit zelf wil programmeren en iets niet begrijpt vind ik dit topic best, maar als je insteek blijft dat je kant en klare code zoekt dan gaat het geheid op slot. Aan jou de keus. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1