LCD Panel uit notebook als standalone scherm

Pagina: 1
Acties:

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Hey hallo,

Ik heb hier 3 kapotte notebooks liggen.. met uitteraard 3 lcd schermen,.. en dat laatste daar gaat het mij dus om..
Zou het mogelijk zijn om ze eruit te halen (das al gelukt :P ), en dan om ze op mijn gewone pc aan te sluiten ?

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 18:57

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

ja is mogelijk... zijn al meerdere topics over geweest..... ik zou zeggen gebruik de search en spit de handel eens door...

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 18:57

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

• tbusquet
Goed alvast bedankt.. maar ik heb niet zo heel erg veel aan die topic.. want ik heb een los TFT scherm uit een laptop.. en ik heb een soort van schema.. of manier nodig om deze op een gewone RGB computer vga-out te kunnen aansluiten.. als iemand hier zoiets ooit gedaan heeft.. zou hij dan zo vriendelijk willen zijn om het met uit te leggen.. en of tips te geven ?

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Dat scherm op http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=12678 is een opengeschroefde TFT scherm die je gewoon in de winkel kan kopen, dus heeft niks met labtop te maken!!
En ik probeer ook een labtopscherm om te bouwen zodat je S-video en VGA ingang heb.
Ik hoor graag van mensen die hier ervaring mee hebben.....

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:11
Waar zie jij staan dat dat scherm een opengeschroeft tft-scherm is? Dat is dus echt een laptop scherm hoor!

• tbusquet
Nope.. dat is het dus niet..
Er was hier laatst ook een topic over..
Die gozer daar had die gozer gemailed van die monitor mod.. en hij zei dus zelf dat hij een kant en klaar scherm had gekregen van zijn oom.. en dat hij geen idee had hoe dat met een scherm uit een notebook zou moeten..

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

Klopt. Dat was ik namelijk :)

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

• tbusquet
I know Semtex ;)

• tbusquet
er zijn toch ook analoge lcd schermen ? of tenminste met een analoge aansturing ?

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

duh... een LCD uit een laptop is een laptop scherm?!?

Als hij een TFT uit z'n laptop haalt kan dat best, heb zelf een monochrome DSTN (ja, dat is een soort LCD scherm) uit een uit een laptop. Deze wil ook ook al een hele tijd aansluiten, heb ik hier ook al een keer gepost geloof ik.

noteer ff de nummers enzo en zoek wat op internet. Kwam er zo achter dat ik een sharp Double Scan Twisted Nematic scherm had.

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

• tbusquet
Ik weet heel goed watvoor schermen ik heb.. weet merk en serienummers.. maar ik kan er niet achterkomen hoe ik het aan moet sluiten.

Pagina: 1