Mijn wii kan niet verbinden met internet.. ik gebruik een WII LAN Adapter
Iets meer specificaties? Te grote afstand? Eigenschappen van je netwerk? Kabeltje zit er niet goed in? Verbindt een computer wel met die lan-poort? Misschien is het apparaat gewoon kapot? Toevallig een andere WII om te testen(buren ofzo?) Helaas zit mijn glazen bol nog bij de RMA
[ Voor 61% gewijzigd door Beatboxx op 14-03-2011 17:02 ]
Ik heb een wii, met een wii lan adapter. als ik hem wil verbinden met internet, krijg ik een fout.. de netwerkkabel is aangesloten op een router.
als ik mijn netwerkkabel rechtstreeks aansluit op de modem, krijg ik wel verbinding, maar kan ik natuurlijk niet meer op internet op de computers...
als ik mijn netwerkkabel rechtstreeks aansluit op de modem, krijg ik wel verbinding, maar kan ik natuurlijk niet meer op internet op de computers...
ja sorry, was een beetje snel met vragen stellen:P
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 16:48:
meer info graag. We hebben geen glazen bol.
zelfde Kabel werkt wel op PC/laptop?
Je hebt de wii op dhcp/automatisch ingesteld?
Heb je de usb als eens in de andere USB op de wii gestopt?
dit verhaal al doorgelopen?
http://www.nintendo.com/c...na/getOnline/lansetup.jsp
Je hoort dus een specifieke error code te krijgen... welke?
[ Voor 10% gewijzigd door leuk_he op 14-03-2011 16:58 ]
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
ik weet niet hoe ik de kabel kan testen, maar hij is dus wel gewoon goed als ik hem rechtstreeks op de modem plug. ik heb ergens gelezen dat het iets zou kunnen zijn met een mac adres ofzo?
weet iemand hier meer over?
leuk_he schreef op maandag 14 maart 2011 @ 16:57:
zelfde Kabel werkt wel op PC/laptop?
Je bedoeld dat je een modem hebt wat maar 1 mac adress (pc) toestaat. Geen idee of dat bij jou het geval is want er missen wat details.
Mede de eerste vraag bedolede ik" ALs je op de wiikabel een pc aansluit (via router dus) werkt de pc/internet dan? "
Verder wacht ik nog op de exacte foutcode en wat je daarmee gedaan hebt (LEES MIJN LINK OP DE NINTENDO SITE)
Mede de eerste vraag bedolede ik" ALs je op de wiikabel een pc aansluit (via router dus) werkt de pc/internet dan? "
Verder wacht ik nog op de exacte foutcode en wat je daarmee gedaan hebt (LEES MIJN LINK OP DE NINTENDO SITE)
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
Een ding wat zou kunnen is dat je in je wireless router/accespoint een mac filter hebt ingesteld, waardoor onbekende apparaten niet kunnen verbinden.Harjan123 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 17:00:
ik weet niet hoe ik de kabel kan testen, maar hij is dus wel gewoon goed als ik hem rechtstreeks op de modem plug. ik heb ergens gelezen dat het iets zou kunnen zijn met een mac adres ofzo?
Geef verder even aan hoe je netwerk er precies uitziet, welke provider heb je, wat voor een modem en wat voor een wireless router/ap.
Kun je svp andersom quoten, dus reactie onder de quote?
[ Voor 15% gewijzigd door Nielson op 14-03-2011 17:09 ]
jaa, dan werkt hij perfect.. de foutcode die ik krijg is: 51422..leuk_he schreef op maandag 14 maart 2011 @ 17:07:
Je bedoeld dat je een modem hebt wat maar 1 mac adress (pc) toestaat. Geen idee of dat bij jou het geval is want er missen wat details.
hier heb ik nog niks mee gedaan.. alleen blijft het raar dat als ik hem rechtstreeks op de modem aansluit wel kan internetten?
[ Voor 55% gewijzigd door cyanthvibes op 14-03-2011 17:11 ]
ik heb een wired modem, geen wifi dus. het is een D-Link Dir100. op deze router staan 3pc's aangesloten en de wii natuurlijk. al kan hij geen verbinding met internet maken.Nielson schreef op maandag 14 maart 2011 @ 17:07:
[...]
Een ding wat zou kunnen is dat je in je wireless router/accespoint een mac filter hebt ingesteld, waardoor onbekende apparaten niet kunnen verbinden.
Geef verder even aan hoe je netwerk er precies uitziet, welke provider heb je, wat voor een modem en wat voor een wireless router/ap.
Kun je svp andersom quoten, dus reactie onder de quote?
zonder router ( rechtstreeks op de modem ) wel. dan kan ik alleen niet meer internetten op de pc's
http://www.nintendo.com/c...2&system=Wii&locale=en_US
Striketrrhoug correctie door mij... Volg nogmaals de instructies op de wii ....3 Check to make sure you are not running the Wii LAN Adapter from a USB hub (a device that connects multiple USB products through a single device), as this will likely not work. Connect the USB Connector directly to the modem or router.Wii
4 Ensure that the Wii LAN Adapter setup is correct, and that the Wii LAN Adapter was connected with the console turned off. For step by step connection instructions, please click here.
5 Check to see if the ethernet cable you are using is not working properly, by connecting another ethernet cable from your router/modem to the Wii LAN Adapter. If the connection works using a different cable, then the problem was with the first cable.
[ Voor 5% gewijzigd door leuk_he op 14-03-2011 17:26 ]
ik heb het weer geprobeerd, maar nog steeds geen succes..leuk_he schreef op maandag 14 maart 2011 @ 17:23:
http://www.nintendo.com/c...2&system=Wii&locale=en_US
[...]
Striketrrhoug correctie door mij... Volg nogmaals de instructies op de wii ....
Heb er ook wel eens probleem mee gehad.
Heb toen het wireless kanaal vast gezet op 1 of 11 in de router ipv auto dit hielp toen..
Je zou het eens kunnen proberen wie weet.
Heb toen het wireless kanaal vast gezet op 1 of 11 in de router ipv auto dit hielp toen..
Als je iets beter gelzen had, zou je gezien hebben dat de TS een Wii LAN Adapter gebruikt (bedraad dus) en dan gaat het WiFi stuk niet op.Smurff schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 00:06:
Heb er ook wel eens probleem mee gehad.
Mja, ik zou wel eens willen weten wat je setup is. Kan je uitleggen wat voor instellingen je gebruikt hebt bij je LAN setup?Harjan123 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 17:52:
[...]
ik heb het weer geprobeerd, maar nog steeds geen succes..
Je zal toch echt met meer informatie moeten komen.. We hebben geen glazen bol waaruit we de informatie kunnen halen.
[ Voor 7% gewijzigd door Equator op 15-03-2011 07:06 ]
Heb je al is je modem of router aan en uit gedaan terwijl de netwerkkabel gekoppeld is aan je wii?
Ik zal eens ff'tjes kijken! Hoop dat het werkt!Nyxium schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 07:26:
Heb je al is je modem of router aan en uit gedaan terwijl de netwerkkabel gekoppeld is aan je wii?
Als de wii uitstaat doe ik de LAN Adapter in de wii, zet ik de wii aan en ga ik zoeken naar verbinding met bekabeld internet. Als hij aan het zoeken is geeft hij de foutmelding: 51420, soms 51421 en soms 51422.Equator schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 07:02:
Mja, ik zou wel eens willen weten wat je setup is. Kan je uitleggen wat voor instellingen je gebruikt hebt bij je LAN setup?
Je zal toch echt met meer informatie moeten komen.. We hebben geen glazen bol waaruit we de informatie kunnen halen.
Verder heb ik bij de geadvanceerde instellingen op de wii niks ingevuld of veranderd, dus zou ik niet anders weten....
[ Voor 10% gewijzigd door cyanthvibes op 15-03-2011 17:52 ]
het is gelukt!! gewoon ff'tjes je router uit en aan zetten en alles is oké!!
`Harjan123 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 16:51:
Ik heb een wii, met een wii lan adapter. als ik hem wil verbinden met internet, krijg ik een fout.. de netwerkkabel is aangesloten op een router.
Router een keer 1 min van de stroom halen is gewoon een standaard oplossing voor deze problemen. maar ik lees al dat het gefixt is.
Pagina: 1