Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

LightningUsenet Plat?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.089 views

Verwijderd

Topicstarter
Ligt de server plat? Kan geen verbinding meer maken. Zowel poort 119 als ssl. Error 482.

Ook op de site kan niet meer op je account ingelogd worden. Een SQL fout.

Lost connection to MySQL server at 'reading initial communication packet', system error: 111 in /home/wwwadmin/lightningusenet.com/www/myaccount/classes/class.database.php on line 21
Lost connection to MySQL server at 'reading initial communication packet', system error: 111

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-11 12:40
Jup, hier hetzelfde probleem...

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:17
Heb net wat in het Newsservers met binaries topic gepost, maar ik heb het probleem dus ook (iig op de site)

Krijg steeds 502 bad gateway errors...

Kan niet testen of ik ermee kan downloaden, mn abbo is net verlopen, daarom wilde ik juist naar de site ;(

[ Voor 27% gewijzigd door frankyboy707 op 14-03-2011 15:42 ]

• AtRi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:58
Hier doet ie het gewoon, met Newsleecher. :)

[ Voor 23% gewijzigd door AtRi op 14-03-2011 15:41 ]

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
We're experiencing some problems with 1 of our servers. If you get a '482'-error; don't panic. We're working on it!
And everything is up and running again! :-)
:)

[ Voor 18% gewijzigd door Bv202 op 14-03-2011 15:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
Zal je altijd zien. Post je het op tweakers, dan doet ie 5 minuten later dus weer. Zullen ze hier meelezen...:-)

Kortom. Geen problemen meer met Lightning.

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-11 20:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Sowieso, zulke PHP Errors komen wel vaker voor op het moment dat je live edit, niet echt heel spannend om meteen een topic erover aan te maken. :S

[ Voor 16% gewijzigd door kKaltUu op 14-03-2011 15:46 ]

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Verwijderd

Topicstarter
kKaltUu schreef op maandag 14 maart 2011 @ 15:45:
Sowieso, zulke PHP Errors komen wel vaker voor op het moment dat je live edit, niet echt heel spannend om meteen een topic erover aan te maken. :S
Dat mag jij wel vinden, maar ik heb niets gelive-edit. Weet niet eens wat het is. Het enige wat ik wou is downloaden. De gehele tijd kreeg ik die foutmelding. Op de site was niets vermeld. Mag ik daar dan een topic over maken? Verder maak jij volgens mij niet uit waar wel of geen topics over gemaakt mogen worden. Daar zijn de mods mans genoeg voor om dat te bepalen.

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
kKaltUu schreef op maandag 14 maart 2011 @ 15:45:
Hallo, we betalen wel 2,50 per maand ervoor hoor })

edit: hier ook geen problemen :)

[ Voor 5% gewijzigd door 330d op 14-03-2011 15:52 ]

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:17
idd lijkt allemaal opgelost, en ik ben inmiddels weer verlengd ;)

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-11 20:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 15:50:
[...]

Dat mag jij wel vinden, maar ik heb niets gelive-edit. Weet niet eens wat het is. Het enige wat ik wou is downloaden. De gehele tijd kreeg ik die foutmelding. Op de site was niets vermeld. Mag ik daar dan een topic over maken? Verder maak jij volgens mij niet uit waar wel of geen topics over gemaakt mogen worden. Daar zijn de mods mans genoeg voor om dat te bepalen.
Live editen is het aanpassen van de draaiende website door de beheerder, dus daar hoef jij niets aan te doen :)
Ik roep ook niet dat je geen topic mag maken.
Vind het zelf een beetje vroeg dat als er een site voor 10 minuutjes uitligt en zeker voor een 2.50 dienstje (heb er zelf ook een account desaniettemin :P ) een topic aan te maken, terwijl dat de foutmeldingen aangeven dat er een fout in de code van de website miszit.

Mijn reacties moet je ook niet vergelijken met die van een modje, ga vooral door met posten. Als je je laat hinderen door mijn posts... sorry :')

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Verwijderd

Ligt de server weer plat ?!
Op 91.223.220.33 of 12:119 verbinding geen antwoord
ook melding: 482 authentication temporarily unavailable

Wat te doen ?
Op de site van lightningusenet.com staat wel een klachten formulier; maar geen reactie !

Twee weken geleden lagen ze er ook een aantal dagen uit,
daarvan heb ik wel bericht gehad.

Is die provider nog op een andere manier te benaderen ?

Bedankt voor de aandacht en reactie

GSule

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 23:39:
Ligt de server weer plat ?!
Op 91.223.220.33 of 12:119 verbinding geen antwoord
ook melding: 482 authentication temporarily unavailable

Wat te doen ?
Op de site van lightningusenet.com staat wel een klachten formulier; maar geen reactie !

Twee weken geleden lagen ze er ook een aantal dagen uit,
daarvan heb ik wel bericht gehad.

Is die provider nog op een andere manier te benaderen ?

Bedankt voor de aandacht en reactie

GSule
91.223.220.33 werkt bij mij op poort 563 (SSL).
Bedankt.

Verwijderd

Dit bericht geplaatst
computer opnieuw opgestart en lightningusenet.com weer een berichtje gestuurd

Nogmaals Spotnet ingeschakeld en toen deed alles het weer !!
Ik hoop dat het nu blijvend is.

Dank voor de aandacht

GSule

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Mensen, een service die er tijdelijk uitligt. Daar gaan we geen apart topic voor maken, maar ook niet voor omhoog schoppen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.