Na de update van mijn iPad naar 4.3 loopt mijn iPad vast na het ingeven van de pincode van mijn sim. Na heel veel heen en weer bellen tussen Apple en Vodafone blijkt dit inderdaad een (inmiddels dus bekend) probleem.
Zodra de vodafone sim wordt geplaatst en de pincode ingegeven werken de power en home-button niet meer!
Overigens werkte alles met 4.2.1 perfect.
Als ik de sim verwijder werkt alles perfect, een willekeurige ander sim van bijv. T-mobile werkt ook perfect.
Er is nog géén oplossing van Vodafone of Apple beschikbaar. Wat Vodafone adviseerd is om maar een keer of ... (tig) een hard-reset uit te voeren. Misschien komt het device dan wel goed op...
(Echter na een keer of 10 de moed maar opgegeven) voorlopig dus even zonder 3G.
Zodra de vodafone sim wordt geplaatst en de pincode ingegeven werken de power en home-button niet meer!
Overigens werkte alles met 4.2.1 perfect.
Als ik de sim verwijder werkt alles perfect, een willekeurige ander sim van bijv. T-mobile werkt ook perfect.
Er is nog géén oplossing van Vodafone of Apple beschikbaar. Wat Vodafone adviseerd is om maar een keer of ... (tig) een hard-reset uit te voeren. Misschien komt het device dan wel goed op...
(Echter na een keer of 10 de moed maar opgegeven) voorlopig dus even zonder 3G.
[ Voor 2% gewijzigd door Daedalus op 14-03-2011 15:42 . Reden: spamurl ]