Ik heb ik de laatste drie dagen al verschillende postings gedaan. Ik heb veel geduld maar die winkel in Ridderkerk (Alternate) is nu echt TE ver gegaan!! Woensdag kom ik daar voor een nieuw mobo en cpu ff op pricewatch rondgekeken en in Ridderkerk zat de goedkoopste in woon in Den Bosch en in 45 minuten stond ik bij Alternate. Ik bestel een A7V133 en een TB 1000Mhz en krijg vervolgens te horen dat de prijs op tweakers niet klopt omdat de 19% btw er nog nietr bij zat... hoppa +/-200,- duurder ik naar huis met mijn nieuwe mobo en cpu
Thuis MOBO ingebouwd en draaien maar na veel zwoegen en zwikken (en postings) blijkt dat de VIA CHIPSET kapot is en maak een afspraak bij de TD, 16:30 kon ik komen met mijn hele systeem... Quote "Dan lossen we dat wel even op" 16:30 ik stap daar binnen en na 15 minuten komt iemand me helpen ik zeg dat ik een afspraak heb i.v.m. mijn mobo "Uhh, bij wie heeft U die afspraak gemeld, we nemen hem wel een paar dagen in en dan kijken we er wel na, maar dat kost U wel Fl. 119,-" Ik dacht bekijk het maar en zei dat ik mijn mobo wilde ruilen, terplekke mijn mobo eruit gehaald en nieuw mobo erin. Geen probleem kreeg nog een gratis ventilator i.v.m. alle ongemakken. Kom ik thuis aan werkt het beeld niet goed bel ik op naar de TD van Alternate verteld die kerel mij dat hij iets had gehoord over het niet "compatible" zijn van mijn ASUS 7700 (hoog frequente trilling) met mijn mobo die OOK van ASUS is
Ik vandaag WEER
terug naar Alternate en kreeg een nieuw mobo meej een MSI K7T Turbo. Heb ik dat mobo er net inzitten (IDE kabels mooi weggeknoopt
e.d., want het zou mij toch niet nog eens gebeuren) zet ik hem aan.... DOET HET HELE MOBO NIETS NIETS NIETS, ALLES GOED EROP EN ERAAN EN HIJ DOET ECHT NIETS!!!!
Misschien de voeding, voltmeter erbij en wel spanning dus nu kan ik morgen WEER terug... en het is maar 70KM rijden
Hebben jullie ook van deze ervaringen met een zaak of OOK Alternate? Ik wilde dit verhaal gewoon even kwijt pure frust.
. 3 MOBO HALEN DAARO EN ER ZIJN ER 2 VAN KAPOT... is het een 2de hands zaakje ofzo????
nVENTIV