Egypte en Tunesië zijn niet langer vijanden van het internet

Pagina: 1
Acties:

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-12-2025
Cyber-censhorship in de alt-text moet natuurlijk cyber-censorship zijn.

edit: Zie net dat daar een apart topic voor is. En ik kan m'n eigen topic niet deleten om mij deze schaamte te besparen :'(

[ Voor 47% gewijzigd door Jeoh op 14-03-2011 13:19 ]

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:10
En Myanmar in de tekst moet Birma zijn. De Nederlandse overheid noemt het land ook weer Birma.

Edit: is dat een typefout of een discussie item? :)

[ Voor 11% gewijzigd door Jiriki op 14-03-2011 13:21 ]

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-01 20:45

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Jiriki schreef op maandag 14 maart 2011 @ 13:20:
En Myanmar in de tekst moet Birma zijn. De Nederlandse overheid noemt het land ook weer Birma.

Sinds 1989 is het echt wel Myanmar en niet langer Birma. Congo is ook Zaïre niet meer.

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-02 14:56
Jeoh schreef op maandag 14 maart 2011 @ 13:19:
Cyber-censhorship in de alt-text moet natuurlijk cyber-censorship zijn.

edit: Zie net dat daar een apart topic voor is. En ik kan m'n eigen topic niet deleten om mij deze schaamte te besparen :'(
Toch fixed :>
Jiriki schreef op maandag 14 maart 2011 @ 13:20:

Dat is een discussie-item, denk ik inderdaad. Officieel heet het Myanmar, zowel volgens het regime zelf als volgens de Verenigde Naties. Dat niet iedereen de naamsverandering heeft geaccepteerd, vind ik eerlijk gezegd geen reden om dan maar vast te houden aan de oude benaming. Zie ook dit:
In the Burmese language, Burma is known as either Myanma ( [mjəmà]) or Bama ( [bəmà]). Myanma is the written, literary name of the country, while Bama is the spoken name of the country.
Wikipedia: Names of Burma

Ik ben helemaal geen stagiair