Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lionssaul
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-07 17:10
Beste mede-tweakers,

ik ben de laatste tijd op zoek naar een nieuw mobieltje en heb onder andere ook gekeken naar de Desire S. Maar wat mij nou opvalt, is het ontbreken van vele functies op dit mobieltje, zowel op tweakers als op de site van HTC staan vrij weinig functies. Zo heb je bijvoorbeeld geen 3g verbinding, geen radio etc. Allemaal functies die op de gewone Desire wel zitten.

Nu is mijn vraag, hoe komt dit? Heeft HTC zelf nog niet de moeite genomen om dit op hun site te zetten omdat hij nog zo nieuw is? Dit is mij ook al eerder opgevallen. Bijvoorbeeld bij de Desire HD stonden volgens mij in het begin ook vrij weinig functies, daar kwamen pas later meer details bij.

(Excuses als dit ergens anders thuishoort, ik ben nog niet zo bekend in dit gedeelte van het forum)

Mvg,
Lionssaul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulklooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 14:36
De HTC Desire S heeft uiteraard 3g functionaliteit. Zie de Desire S als verbeterde Desire. Ik vind het overigens vreemd dat er nog geen topic is gestart over deze telefoon, lijkt me een mooie telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 08:33
Volgens mij heb je niet op de site van HTC gekeken.

http://www.htc.com/nl/product/desires/specification.html

Ik zie via deze link toch echt specificaties staan en duidelijk ook 3G, gewoon op de site van HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
De specs in de pricewatch zijn nog niet volledig. Je kunt nu beter op de site van HTC kijken.
paulklooster schreef op maandag 14 maart 2011 @ 14:13:
De HTC Desire S heeft uiteraard 3g functionaliteit. Zie de Desire S als verbeterde Desire. Ik vind het overigens vreemd dat er nog geen topic is gestart over deze telefoon, lijkt me een mooie telefoon!
Ik denk dat niemand die moeite neemt omdat hij niet veel anders is t.o.v. de Desire. Zou er meerwaarde zijn van een afzonderlijk topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Oftewel, dit kun je gewoon vinden als je zelf even rondzoekt. Kortom, te weinig eigen inzet = slotje.

Dit topic is gesloten.