Usenet groupdeal via Newshosting

Pagina: 1
Acties:
  • 778 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
Ik weet niet zeker of het hier mag, maar probeer het maar. Heb het beleid topic erop nagekeken, dacht dat het wel kon.

Laat 1 ding duidelijk zijn: ik ben niet van newshosting, ik ben alleen op zoek naar mensen die graag mee doen in deze deal, en T.net is natuurlijk een community waar veel Usenet liefhebbers zitten.

Het gaat in deze om www.newshosting.com . Ze bieden een XL pakket aan met 60 connecties. Nou is dat veel te veel voor een normale gebruiker, dus ik dacht: delen! Een standaard ADSL verbinding kun je al wel dicht trekken met 6 connecties. Wat mij betreft mag iemand ook zeggen ik neem meer verbindingen af, bijvoorbeeld 12, dan betaal je gewoon voor twee.

De deal:
  • 6 connecties voor iedereen die meedoet
  • 910 dagen retentie
  • onbeperkt, onbegrensd downloaden
  • SSL verbinding
  • Gratis Easynews account
  • $1,60 per maand (huidige koers: €1,15)
Wel stel ik voor als deze deal doorgaat om het voor een jaar in één keer te betalen (na een proefperiode van 14 dagen) zodat we de rekening maar een keer per jaar hoeven af te handelen.

Hun news servers staan in Amsterdam.

Het enige waar ik nog niet zeker over ben is of ze verbindingen accepteren van meerdere IP's tegelijk. Want dat zal wel moeten als we er lekker met z'n allen gebruik van willen maken. Da's een mailtje sturen naar de support en dan weten we dat. Is al onderweg.

Wie zou er mee willen doen? Ik doe samen met een vriend al mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:44
Volgens google staan ze account-sharing niet toe. Lijkt me dus niet echt een optie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 21:47
http://www.newshosting.co...enet-tech-support-faq.php punt 21 => max 1 ip adres tegelijkertijd.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Uit de FAQ (vraag 21):

Can I log in from multiple computers at the same time?
NewsHosting accounts are limited to a single IP at a time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
Oeps, ja jullie hebben gelijk. Had beter moeten zoeken. Dat maakt de deal dan ineens niet meer zo waardevol. Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

En verder zijn dit soort werving-achtige zaken ook niet gewenst op GoT. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.