Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Je kan je fan idd op de voeding van je hdd aansluiten. Zo zaten de fans op de 'oude' P1's en 486's.
Die fan heeft maar 2 pins (aan elkaar, maar die kan ik zo uit elkaar halen) Dus het heeft niet zo'n verloop zoals je bedoelt
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Je kan gewoon van die stekkers kopen bij de electro boer. Heten iets van Molex of zo. 
Maar je kan ook gewoon zo'n ding gebruiken van een oude P1 koeler of zo. Heb k ook gedaan. Koeler was kapot, die heb k d'r afgeknipt. En daar een 80mm fan op.
Maar je kan ook gewoon zo'n ding gebruiken van een oude P1 koeler of zo. Heb k ook gedaan. Koeler was kapot, die heb k d'r afgeknipt. En daar een 80mm fan op.
of je maakt zelf een splitsing door het gele en zwarte draadje van een voedingskabeltje door te knippen en deze samen met de kabeltjes van je fan weer aan mekaar te solderen waar ze zaten. Op die manier heb je 12 volt op je fan staan. Als je 7 of 5 volt wilt moet je andere combo's gebruiken. Rood is geloof ik +5 volt en geel is +12 volt, en de zwarte draadjes zijn beide 0v.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Verwijderd
Word een beetje een bende vind k als je zomaar draden gaat door knippen. En zoveel kosten die stekkers niet. 4.95 of zo.
das waar.. Ik heb gewoon een stekkertje uit m'n voeding die ik niet gebruik (de 2e floppysize stekker) gebruikt voor m'n 3 extra voedingsfans en m'n oude slotA fan.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Dank U wel. Ik zal het proberen. Intussen heb ik een oude kapotte processorkoeler gevonden (die op het moederbord wordt aangesloten). Met die doet ie het ook (rode in het midden, zwarte aan die kant waar je wil dat ie draait
Pagina: 1