Hoe moet je een draadloze netwerk printer toevoegen op XP

Pagina: 1
Acties:
  • 306 views

• timted3
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-06-2024
Ik heb een probleem ik wil op een draadloos netwerk een printer toevoegen. Type Brother MFC-885CV
Ik kan niet vinden hoe ik dit moet doen...
Sorry dat ik een nieuw topic moet plaatsen ik kon geen andere vinden, :P

Timted3

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Hier kun je zowel de Gebruikers-, Installatie- als de Netwerk-handleiding vinden. Verder kun je nog even kijken bij Veelgestelde vragen & probleemoplossing.

[ Voor 10% gewijzigd door Nielson op 13-03-2011 16:54 ]

• timted3
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-06-2024
Nee ik heb het nog steeds niet gevonden hoe het moet. En is er niet een handleiding voor windows xp draadloze printer ofzo ?

Timted3

• Jiffy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-02 21:53

Jiffy

God, you're ugly!

Ja. Zoals al aangegeven staat die hier.

Ik begrijp dat de naam 'netwerkhandleiding' wat onduidelijk is, dat hoofdstuk 4 (genaamd: 'Draadloze configuratie voor Windows') wat verstopt is en dat de ondertitel van dat hoofdstuk ('Voor Windows® 2000 Professional/XP of Windows Vista™') ook veel vragen oproept, maar ondanks dat het misschien wat vergezocht klinkt, is dat toch de correcte Nederlandstalige handleiding... ;)

Succes! :)

Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-02 16:25

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Mja, hoofdstuk 4 lijkt me toch heel duidelijk. En anders kan je altijd nog de helpdesk van Brother bellen :)

Verder is groeten onder elke post niet nodig, zie ook Het algemeen beleid #groeten

Dit topic is gesloten.