Nokia C7 gewonnen, maar prijs wordt niet geleverd.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Begin februari heb ik een nokia C7 gekocht en dacht toen ik van nokia mail kreeg over dit toestel laten we is mee doen met de prijs vraag.
Natuurlijk ging ik er van uit dat ik nooit zou winnen en vulde mijn gegevens in en was het eigelijk al vergeten.
Nu afgelopen vrijdag keek ik is per toeval bij de prijs winnaars van de nokia C7 cash back wedstrijd en tot mijn grote verbazing stond mijn naam bij de prijs winnaars (je kon enkel mee doen als je imei nr ingaf en een product nr op de doos)
Maar nu komt het op de nokia site staat wij nemen zo snel mogelijk contact met u op als je een winnaar bent.
Tot nu toe heb ik nog niks gehoord van nokia dat ik gewonnen heb heb mijn mailbox goed nagekeken
ik moet dus om mijn prijs te krijgen deze mail die nokia zogezegd naar me toe zou sturen samen met de aankoop bon voor 20 maart opsturen wil ik mijn prijs ontvangen. mits ik deze mail niet heb kan ik deze ook niet opsturen.

Nu heb ik vrijdag gelijk contact opgenomen met nokia en heel verhaal uitgelegd en kreeg als antwoord wij hebben u gemaild en sturen u deze mail niet meer toe door die vriendelijke dame
of te wel ik kan naar mijn prijs fluiten maar ondertussen gebruikt nokia wel netjes mijn achternaam en voornaam op hun site
ik heb de dame die ik aan de telefoon had het imei nr gegeven en dit klopte ook volgens haar maar toch kon ze me die mail niet na sturen
en de 20ste maartkomt steeds dichterbij
had ik nu niet op de nokia site gaan kijken had ik nooit gewersten dat mijn naam bij die van de prijs winnaars staat en ik natuurlijk nooit mijn prijs op gaan eisen.
en nokia zo gespaard zou blijven om mij 379 euro terug te storten

ik kom gewoon geen stap verder is er niemand die weet waar ik alsnog kan zijn om alsnog me prijs te krijgen

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Kijk eerst eens in je spamfilter, of spambox bij Hotmail etc., mogelijk is het mailtje daar blijven "hangen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dit heb ik dus allemaal gedaan en staat allemaal niks in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okki5
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:30
Bel nog een keer, wellicht dat iemand anders aan de lijn je wel wilt helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:57

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Ik zou ff bellen met de niet-helpdesk, die hebben veel meer (o.a. doorverbind)mogelijkheden. Nummer is 0703077065.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ga morgen zeker bellen maar ben bang als antwoord te krijgen iemand met dezelfde naam als u heeft gewonnen ook al is dat niet mogelijk mits ik in belgie de enigste ben met die naam en achternaam
de enigste met die achternaam zijn mijn zus en ik hebbzen dit al lang geleden is nagezocht
en zou het toch zijn dan wel raar dat er net iemand in de laatste week mee speeld die exact hetzelfde toestel koopt als ik en dan ook nog is dezelfde achternaam zou hebben
maar zal het in ieder geval laten weten hoe morgen afloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Zelfs wanneer iemand dezelfde voor- en achternaam zou hebben, dan heeft je toestel toch altijd nog een uniek IMEI-nummer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik move je topic even naar Shopping Forum, daar past het beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wat shit verplaatst naar de TrashCan. Als je klachten hebt over de schrijfstijl dan graag in een TR en niet in het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb vandaag dus gebeld met nokia,moet zeggen deze mensen waren zeer behulpzaam
ben verschillende keren terug gebeld door mensen van dit bedrijf ze zeiden ook dat ik de prijs gewonnen had
en dat ze al het mogelijke gingen doen om het op te lossen en te zorgen dat ik mijn gewonnen prijs ga krijgen het is afwachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mail gekregen van nokia

Ik heb bevestiging gekregen van onze dienst Marketing.
Zij zullen u eerstdaags contacteren via mail.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben hoor ik graag van u. Ik raad u aan de voorgaande emails niet te wijzigen wanneer u op deze email reageert, het komt namelijk wel eens voor dat wanneer u dit doet, de email niet aankomt in ons systeem.

Met vriendelijke groet,

naam wegens privacy weg gelaten
Nokia Care (SST Service)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Kun je wellicht niet contact zoeken met de overige 'winnaars'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:54
Nickalicious schreef op zondag 20 maart 2011 @ 13:37:
Kun je wellicht niet contact zoeken met de overige 'winnaars'.
Ik denk dat TS nu gewoon even moet wachten tot Nokia contac met hem opneemt. Daar hij bevestiging heet gekregen dat Nokia contact met hem gaat opnemen?

We weten natuurlijk niet wat Nokia gaat meededelen maar zoals TS al aangaf waren ze vrij behulpzaam.
Uitgaand van het goede, zal het een vast een telefonisch/elektronische oplossing worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Lijkt me ook, maar je weet maar nooit. Door contact op te nemen met de andere winnaars kun je iig uitsluiten of dit een unieke situatie is of dat iedereen dit meemaakt. Snapt u?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even de titel voor je aangepast, want ik vond de titel niet erg 'eerlijk'. :)
Pagina: 1