Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• TweakFox
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-02 21:55
Hallo

ik heb tot op heden nooit problemen gehad met mijn audio. Ik gebruik normaal een G35 headset maar heb gisteren een Logitech Z323 setje gekocht. Deze had ik aangesloten met de 3,5mm plug die er aan vast zit. Hij heeft het gister de hele dag gedaan, maar nu dus niet meer.

Bij de afspeelapparaten van windows staat er dat de Luidsprekers niet zijn aangesloten terwijl hij dat toch echt wel is. Voor of achter paneel werken beide niet. Omdat ik altijd een G35 gebruikt heb, heb ik nooit de realtek drivers geinstalleerd. Nu heb ik dat wel gedaan en nu blijft hij de meldingen geven dat er stekkers aangesloten en logeskoppeld zijn. Niet alleen die van de stereo output maar van alle stekkertjes.
(Drivers had ik van de site van mijn mobo gehaald)

Mijn setup: inventaris: Current Setup met windows 7 professional 64 bit

Enig idee hoe ik dit op kan lossen en gebruik kan maken van mijn Z323 setje??
Ik hoop dat ik het zo duidelijk uitgelegd heb, anders hoor ik het wel O-) .

Alvast bedankt.

EDIT: ook oortjes werken niet op alle ingangen... (geluidskaart op mobo stuk?)

[ Voor 4% gewijzigd door TweakFox op 13-03-2011 16:56 ]

• TweakFox
Ok ik heb een heleboel geprobeerd, opnieuw installeren van drivers, systeemherstel gebruiken en naar eerder punt terugzetten, realtek drivers, windows opnieuw installeren etc... maar niks hielp.
Het gekke is dat wanneer ik Linux installeer hij het prima doet. Helemaal geen problemen.
Is dit probleem te verhelpen of is er iets stuk in de geluidskaart waardoor hij het niet doet op windows?

Verwijderd

Heb je in het configuratiescherm, afdeling geluid, gecontroleerd of je RealTek als standaard audio-apparaat is ingesteld? Kan mij voorstellen dat Windows in de war is geraakt met twee audiodevices (je G35 headset, en dan je onboard zut).

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:31
als ie het in linux wel doet dan moet het wel een software probleem zijn.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

• TweakFox
Ja dat kan ik ook begrijpen, maar na een nieuwe installatie moet dat niet uitmaken, en toch werkt het niet.

• TweakFox
Webjunkie schreef op maandag 14 maart 2011 @ 19:14:
als ie het in linux wel doet dan moet het wel een software probleem zijn.
Maar het gekke is dat hij het na een nieuwe installatie het ook niet doet..
Pagina: 1