Hallo
ik heb tot op heden nooit problemen gehad met mijn audio. Ik gebruik normaal een G35 headset maar heb gisteren een Logitech Z323 setje gekocht. Deze had ik aangesloten met de 3,5mm plug die er aan vast zit. Hij heeft het gister de hele dag gedaan, maar nu dus niet meer.
Bij de afspeelapparaten van windows staat er dat de Luidsprekers niet zijn aangesloten terwijl hij dat toch echt wel is. Voor of achter paneel werken beide niet. Omdat ik altijd een G35 gebruikt heb, heb ik nooit de realtek drivers geinstalleerd. Nu heb ik dat wel gedaan en nu blijft hij de meldingen geven dat er stekkers aangesloten en logeskoppeld zijn. Niet alleen die van de stereo output maar van alle stekkertjes.
(Drivers had ik van de site van mijn mobo gehaald)
Mijn setup: inventaris: Current Setup met windows 7 professional 64 bit
Enig idee hoe ik dit op kan lossen en gebruik kan maken van mijn Z323 setje??
Ik hoop dat ik het zo duidelijk uitgelegd heb, anders hoor ik het wel
.
Alvast bedankt.
EDIT: ook oortjes werken niet op alle ingangen... (geluidskaart op mobo stuk?)
ik heb tot op heden nooit problemen gehad met mijn audio. Ik gebruik normaal een G35 headset maar heb gisteren een Logitech Z323 setje gekocht. Deze had ik aangesloten met de 3,5mm plug die er aan vast zit. Hij heeft het gister de hele dag gedaan, maar nu dus niet meer.
Bij de afspeelapparaten van windows staat er dat de Luidsprekers niet zijn aangesloten terwijl hij dat toch echt wel is. Voor of achter paneel werken beide niet. Omdat ik altijd een G35 gebruikt heb, heb ik nooit de realtek drivers geinstalleerd. Nu heb ik dat wel gedaan en nu blijft hij de meldingen geven dat er stekkers aangesloten en logeskoppeld zijn. Niet alleen die van de stereo output maar van alle stekkertjes.
(Drivers had ik van de site van mijn mobo gehaald)
Mijn setup: inventaris: Current Setup met windows 7 professional 64 bit
Enig idee hoe ik dit op kan lossen en gebruik kan maken van mijn Z323 setje??
Ik hoop dat ik het zo duidelijk uitgelegd heb, anders hoor ik het wel
Alvast bedankt.
EDIT: ook oortjes werken niet op alle ingangen... (geluidskaart op mobo stuk?)
[ Voor 4% gewijzigd door TweakFox op 13-03-2011 16:56 ]