Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Firewall wil niet aan :(

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views

• tobiasos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-10-2014

tobiasos

Don't fuck up ma beer!

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik kreeg net ineens het bericht van windows onderhoudscentrum dat mijn firewall niet ingeschakeld is. Ik vond dit gek maar dacht dit probleem wel even te kunnen verhelpen. Maar helaas, de firewall (gewoon standaard windows) geeft als enige optie standaardinstellingen herstellen en als je dan naar geavanceerde opties gaat zegt ie dat de firewall module niet kon worden geopend. Weet iemand hoe dit te verhelpen is?
Ik gebruik trouwens Windows 7 ultimate 64 bits

Intel core i5 2500K@4,2/MSI P67A-C45/Geil Blackdragon DDR3@1333/Asus EAH6950@ 920&1500/Crucial Sata-III Real-SSD

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ligt eraan wat er mis is gegaan, maar je had ook zelf kunnen beginnen met een paar dingetjes na te kijken.
Een minimale moeite die je kan nemen is je Windows Eventlogs controleren op fouten die hieraan gerelateerd kunnen zijn bijvoorbeeld.

Graag eerst zelf wat zaken controleren, scheelt een boel overbodige vragen en wellicht kom je zo zelf al achter een oorzaak :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.