[iPad] Welke iPad 2 ga jij kopen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296131

Topicstarter
Met de iPad 2 is het er niet eenvoudiger op geworden voor welk model je gaat. Zelfs de New York Times heeft er een heus keuze artikel voor gemaakt: How to Buy the Right iPad - NYTimes.com. Een luxe probleem maar toch: decisions, decisions... En ben je er eenmaal uit dan is er mogelijk nog de keuze voor welke Smart Cover je gaat. Ik heb net de hele Apple keynote zitten kijken maar ben er nog niet uit, al denk ik aan de witte iPad, doet me denken aan m'n vorige iMac G5 pizzadoos..

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2usexaw.png

Op welk model heb jij je zinnen gezet voor 25 maart? Ik ben benieuwd naar wat het meest favoriete model is onder de mede-tweakers. Andere discussies dan dit graag in het algemene iPad ervaringen topic.

Prijzen voor Nederland, incl. BTW
iPad 16 GB Wifi: € 479
iPad 32 GB Wifi: € 579
iPad 64 GB Wifi: € 679

iPad 16 GB 3G: € 599
iPad 32 GB 3G: € 699
iPad 64 GB 3G: € 799
Smart cover: € 39 PE / € 69 Leer

Poll: [iPad] Welke iPad 2 ga jij kopen?
16 GB WiFi in het Wit
16 GB WiFi de Zwarte
16 GB WiFi+3G in het Wit
16 GB WiFi+3G de Zwarte
32 GB WiFi in het Wit
32 GB WiFi de Zwarte
32 GB WiFi+3G in het Wit
32 GB WiFi+3G de Zwarte
64 GB WiFi in het Wit
64 GB WiFi de Zwarte
64 GB WiFi+3G in het Wit
64 GB WiFi+3G de Zwarte
Ik heb nog geen idee!

Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=369662&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 296131 op 22-03-2011 21:54 . Reden: Nu met de prijzen voor NL ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-08-2024
Nu ga ik niet upgraden, maar ik zou meteen weer de 32GB wifi-only kopen. Die heb ik nu ook en de keren dat ik 3G uberhaupt nodig zou hebben, weegt totaal niet op tegen de tijd die ik op wifi, thuis en op het werk, doorbreng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-05 15:39

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik had een 16gb iPad WiFi en ik denk dat ik er weer eentje neem. Dus zwart, wifi, 16gb. Alhoewel ik wel twijfel voor een 32gb model omdat ik meer ga doen met filmen en muziek maken. Maar op zich heb ik de 16gb eigenlijk nooit echt nuttig 'vol' gehad, meestal had ik veel troep bij me. De Smart-Cover weet ik nog niet, ik denk dat ik ze in het echt moet zien om daar een keuze in te maken.

Afgelopen weken zat ik wel te twijfelen om een 3g model te nemen maar aangezien dat alleen voor in de trein (bijna nooit) en in de tram (hoogstens 20 minuten per dag) zou zijn vind ik het niet echt een rendabele investering. En als ik alsnog een 3g wil verkoop ik deze gewoon weer :P

[ Voor 41% gewijzigd door sebastius op 13-03-2011 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248577

Ik heb een iPad 1 en ga niet upgraden. 'Wachten' dus op de iPad 3 met mooier/beter scherm (hogere resolutie) en natuurlijk weer een snellere processor en meer intern geheugen.

Als ik nog geen iPad zou hebben dan gewoon de 16GB Wifi in het zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-04 19:04
Ik had een 32GB 3G, maar met de iPad 2 heb ik het liefst 64GB 3G.

3G vind ik zeker wel handig, ik had eerst een wifi only 64GB maar dat tetheren via m'n telefoon vond ik toch geen handige oplossing. En GPS ingebouwd is ook wel geinig.

Ik zou het eventueel ook wel redden met de 32GB, maar voor de zekerheid dus liever 64 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 31-05 10:59
over twee maanden hoop ik klaar te zijn met school en hoop ik mijn VWO diploma te bezitten. ik ga daarna een jaartje studeren aan de evangelische hogeschool in amersfoort en daar zijn verslagen erg belangrijk. ik zat eerst te denken om een macbook air of iets dergelijks te kopen, maar na de keynote van Steve Jobs ben ik daar toch anders tegen aan gaan kijken. een iPad 2 kan namelijk evenveel als een macbook air o.i.d. zeker gezien de update naar lion die eraan gaat komen. een iPad is ook nog eens twee keer zo goedkoop dus ik denk dat ik zeker voor de iPad ga. video en audiobewerking gaat daar ook goed mee.

voor muziek heb ik en 64 gb iPod touch en erg veel geheugen heb ik dus niet nodig alleen voor apps ibooks en documenten die ik maak. 16 gb lijkt mij daarom voldoende. (btw de witte vind ik echt zo niet-apple eruitzien :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 31-05 20:02
16gb wifi, 3G gaat hem niet worden denk ik. Waarschijnlijk toch niet nodig en ik kan tetheren met mijn telefoon. Misschien een 32gb, zowat even duur als een 16gb met 3G :p
Edit: cover bekijk ik wel in de winkel geen idee nog.

[ Voor 13% gewijzigd door jip_86 op 13-03-2011 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Wit niet Apple? :P

Afbeeldingslocatie: http://bindapple.com/wp-content/uploads/2010/10/Imac-G4.gif Afbeeldingslocatie: http://bindapple.com/wp-content/uploads/2010/05/new-imac-g5.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.iphoneclub.nl/wp-content/uploads/2008/10/ipod4g.jpg Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/G/01/electronics/detail-page/apple/macbook-white.jpg

Er is nog wel meer maar ach, ik denk dat een selectie ook wel overtuigd :P

[ Voor 9% gewijzigd door sebastius op 13-03-2011 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
ik bedoelde eigenlijk wit in combinatie met mat aluminium. apple heeft heel veel apparaten met wit uitgebracht, maar dat was dan helemaal mat wit. of mat wit met een glanzende achterkant (iPod). matte alu achterkant met wit galnzende bezel is echt nieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:22
Ik twijfel nog over een upgrade. Ik heb nu sinds de release een ipad1 16GB wifi waar ik nog steeds erg tevreden over ben, alleen valt de release van de ipad2 net rond mijn verjaardag, en een witte ipad2 is wel een heel leuk verjaardagscadeau. Ik zou wel weer voor de wifi versie gaan. 3G is leuk, maar een abonnement vind ik te duur en voor incidenteel gebruik kan ik ook wel zonder. Ik zou nu wel voor de 32GB versie gaan, omdat ik merk dat mijn itoad nu toch langzaamaan volloopt met documenten en tijdschriften die ik niet wil wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316583

Ik heb momenteel het 64GB Wi-Fi model. Ook nu ga ik voor het 64GB Wi-Fi model in het zwart. Ook komt er tzt een case van Piel Frama. Momenteel hebben ze 2 modellen voor de iPad 2, dat is dus nog even wachten. Tot die tijd neem ik er een smart cover bij, twijfel nog welke kleur.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 316583 op 13-03-2011 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:03
Krijg dinsdag mn iPad 2 16GB WiFi + 3G binnen!
Had een iPad 64GB WiFi .. Maar heb ruimte niet nodig en 3G wel.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Heb nu een 32GB wifi , ik ga dit keer voor de 16GB black, ook al is de witte wel erg mooi.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
supersnathan94 schreef op zondag 13 maart 2011 @ 16:10:
over twee maanden hoop ik klaar te zijn met school en hoop ik mijn VWO diploma te bezitten. ik ga daarna een jaartje studeren aan de evangelische hogeschool in amersfoort en daar zijn verslagen erg belangrijk. ik zat eerst te denken om een macbook air of iets dergelijks te kopen, maar na de keynote van Steve Jobs ben ik daar toch anders tegen aan gaan kijken. een iPad 2 kan namelijk evenveel als een macbook air o.i.d. zeker gezien de update naar lion die eraan gaat komen. een iPad is ook nog eens twee keer zo goedkoop dus ik denk dat ik zeker voor de iPad ga. video en audiobewerking gaat daar ook goed mee.

voor muziek heb ik en 64 gb iPod touch en erg veel geheugen heb ik dus niet nodig alleen voor apps ibooks en documenten die ik maak. 16 gb lijkt mij daarom voldoende. (btw de witte vind ik echt zo niet-apple eruitzien :D)
Ik zou absoluut voor de macbook gaan. Lang typen op een iPad is niet ideaal, en de lion update is voor OS X, niet voor iOS ;)

Tesla Model 3 RWD (2023)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

supersnathan94 schreef op zondag 13 maart 2011 @ 17:31:
ik bedoelde eigenlijk wit in combinatie met mat aluminium. apple heeft heel veel apparaten met wit uitgebracht, maar dat was dan helemaal mat wit. of mat wit met een glanzende achterkant (iPod). matte alu achterkant met wit galnzende bezel is echt nieuw
Ah jij hebt de Magic Mouse nog niet gezien :p Matte alu achterkant, glanzend wit bovenop ;)

ontopic: Ik houd het lekker bij mijn 1e gen iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-05 07:13
VeeGee schreef op zondag 13 maart 2011 @ 19:09:
[...]

Ik zou absoluut voor de macbook gaan. Lang typen op een iPad is niet ideaal, en de lion update is voor OS X, niet voor iOS ;)
Een 64GB iPad 3G met wireless keyboard is nog goedkoper dan een mbp of mpa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
[...]

Lang typen gaat ook prima met het bluetooth toetsenbordje of het speciale Apple keyboard iPad dock.
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/k2n4lv.png

Maar ontopic want het gaat hier over welk model: Gizmodo.com pakt nu ook flink uit met een iPad 2 decision guide! Het kiezen blijft alleen zo lastig! http://gizmodo.com/#!5781268/the-ipad-2-complete-coverage
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/ibj7ki.png

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 296131 op 13-03-2011 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Ja, het typen kan wel via een toetsenbord, maar een iPad is en blijft geen volwaardige vervanger voor een laptop, als is het maar omdat je een laptop/mac/pc nodig hebt om je iPad te syncen.

Tesla Model 3 RWD (2023)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Laatst online: 03-08-2024
Nee dat de iPad een Macbook Air zou kunnen vervangen slaat nergens op. Ik vind m'n iPad heerlijk hoor, maar de zwaardere zaken zoals programmeren, foto's bewerken, films bewerken (en dan wel wat uitgebreider dan de iPad iMovie versie), draaien van virtual machines, etc. dat gaat voorlopig nog niet lukken. Voor het lezen van wetenschappelijke papers, af en toe aantekeningen, agenda en mail bijhouden, comics lezen, browsen... ja, daar heeft de iPad mijn voorkeur boven een laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Laatst online: 21-05 17:55
Ik heb nog geen Ipad, ik ga voor de zwarte Ipad2 16GB Wifi. Smartcover wil ik ook maar weet nog niet welke.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Laatst online: 17:15
Ben nog steeds aan het twijfelen de meeste mensen dus ook mijn vriendin zegt dat zwart toch beter oogt. En dan krijg je een moeilijk keuze :9 Heb zelf op dit moment een witte iPhone 3GS en ik vind hem prachtig maar ik denk dat de witte iPad een beetje het scherm wegneemt vanwege de kleur.

Wie kan mij zover overhalen welke kleur want hoor alleen maar "zwart zwart zwart". Verder weet ik nog niet wat ik met de smart cover doe die wil ik toch eerst even in handen hebben gehad en getest hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6129(15)
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-05 22:30

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

Witte Zwarte iPad 2 16GB Wi-Fi voor mij. Met smartcover, maakt niet echt uit welke. Voor een luxe versie in leer ga'k wel naar mijn leermeester Michaël Verheyden :> :).

Was eerst aan't twijfelen tussen 16GB en 32GB, maar het ding zal toch vooral thuis worden gebruikt. Muziek staat al op mijn iPhone 4 16GB (en dus kan ik ook theteren). En video's kijken doe ik amper. Maar zelfs als ik dat toch begin te doen. Kan best wel schipperen met die series tussen iPad en Mac. Maar toch, ik twijfel misschien toch nog een beetje :o.

Reden van edit: http://gizmodo.com/#!5781...g-question-black-or-white
Het feit is: Ik ga de iPad ook gebruiken om mijn portfolio op te tonen. En dus moet alle aandacht op mijn ontwerpen gericht zijn. Zo een witte rand leid mensen inderdaad af, weg van hetgeen ik wil laten zien. Dat mag niet. Dus, exit wit, puur om die reden :).

[ Voor 31% gewijzigd door 6129(15) op 14-03-2011 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schekker
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-05 23:49
Ik ga voor de 64GB met 3G in het zwart. 64GB omdat ik altijd overal ruimte tekort kom en ook het nodige aan pdf-jes en zo op het apparaat op wil slaan. 3G voor in de trein. En zwart omdat dat beter staat bij mijn overige apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102173

Ik ga voor een zwarte 16GB WIFI only versie.

Ik had echter een andere vraag wat is nou verstandig om te doen op 25 maart naar de winkel of maak je via internet net zoveel kans om te bestellen en de volgende dag in huis te hebben?
Moet ik bijvoorbeeld als ik hem in de winkel wil kopen op 25 maart speciaal naar een Apple store of hebben ze hem ook gelijk op de 25e bij bijvoorbeeld een Dixons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Kijk, bij een internetbestelling moet je vooraf betalen en heb je dus risico dat je een late levering krijgt. Ga je zelf reserveren in winkels dan kost het je niks vooraf en heb je dus een gespreid risico. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bestellen in winkels kan niet. Wat ik bedoelde kan ik hem beter rond middernacht bestellen online bij een Apple store (heb ik hem dan ook echt de volgende dag in huis of wellicht een dag later?) of kan ik beter naar een Applestore of Dixons gaan?

Andere woorden: Kijken ze bij een online bestelling naar de volgorde van bestellen dus als ik direct na middernacht (als ze bestellen) heb ik dan voorrang op iemand die zeg maar 's ochtends om 09:00 zijn bestelling plaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack1
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Je weet het toch niet op dit moment aangezien de winkels zelf (zowel de fysieke als online stores) ook nog niets weten. Ik heb vanmorgen veel gebeld (echt heel veel; naar alle mogelijke online winkels en Dixons, MM en nog wat fysieke winkels), maar overal is het antwoord hetzelfde: WE WETEN NOG NIKS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:03
Nog geen iPad hier.

Ga onderstaande denk ik nemen:

Witte 16GB WiFi only voor thuis (vriendin)

En een zwarte 32GB Wifi only voor mij, voor thuis en op werk.

Heb geen behoefte aan een 3G variant, simpelweg we hebben allebei iPhones (3G) welke dit jaar vervangen gaan worden door de iPhone 4 of 5. Ik zie een hoop mogelijkheden voor Facetime :)

Ga in ieder geval dit jaar 2 iPads halen :)

[ Voor 6% gewijzigd door SpoekGTi op 14-03-2011 13:29 ]

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

3G is denk ik ook niet nodig als je een gejailbreakte iPhone hebt. Je kan namelijk makelijk met Mywi je 3G verbinding via wifi delen met je iPad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399472

Ik ga de witte ipad 2 kopen natuurlijk aangezien dit weer wat unieks met zich meeneemt. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Daedalus op 14-03-2011 15:41 . Reden: spam url ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:03
Anoniem: 399472 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 14:27:
Ik ga de witte ipad 2 kopen natuurlijk aangezien dit weer wat unieks met zich meeneemt. ;)
Pssst.. er worden er meer dan 1 gemaakt he ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Daedalus op 14-03-2011 15:41 ]

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125531

Anoniem: 102173 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 14:24:
3G is denk ik ook niet nodig als je een gejailbreakte iPhone hebt. Je kan namelijk makelijk met Mywi je 3G verbinding via wifi delen met je iPad ;)
Dat kan ook op een legale manier door middel van de Persoonlijke Hotspot-functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-06 16:48
16gb wifi zwart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Laatst online: 14:50
32GB 3G, Stream toch alle series/films via PlexApp.com, muziek komt op m'n iPhone (staat het al), dus dan is 32GB zeker voldoende. In het Zwart :)

[ Voor 5% gewijzigd door Arnold op 14-03-2011 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321635

16GB Wifi only, Black!

Hoop dat mijn ouders er eentje volgende week kunnen scoren in Amerika. Maar genoeg stores die ze daar kunnen raadplegen gelukkig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HA5H
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door HA5H op 22-09-2017 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249065

Liep vanmiddag toevallig op de Raadhuisstraat te A'dam
We hebben nog geen iPads, afgelopen jaar beiden wel veel met de iPhone online geweest.
Wilde om het leven te veraangenamen 2 iPads 2 16GB 3g Zwart bestellen voor mezelf en voor AuntSammy.
Ging niet lukken, levertijd vooralsnog onbekend.

Gelukkig hebben we vroeger van de Sint geleerd om af en toe wat geduld op te brengen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdoe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-12-2023

mdoe

Be Awesome Instead

Zwart model 32 GB met blauwe smartcover hoes.

Als goed is heb ik hem eind april :)

Be Awesome Instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125531 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 16:04:
[...]

Dat kan ook op een legale manier door middel van de Persoonlijke Hotspot-functie.
Vertel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399568

Vanmiddag een zwarte iPad 2 32GB Wifi besteld!
'oude' iPad wordt donderdag verkocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Lorefice schreef op maandag 14 maart 2011 @ 01:41:
Witte Zwarte iPad 2 16GB Wi-Fi voor mij.
.....
Reden van edit: http://gizmodo.com/#!5781...g-question-black-or-white
Het feit is: Ik ga de iPad ook gebruiken om mijn portfolio op te tonen. En dus moet alle aandacht op mijn ontwerpen gericht zijn. Zo een witte rand leid mensen inderdaad af, weg van hetgeen ik wil laten zien. Dat mag niet. Dus, exit wit, puur om die reden :).
Dat idee had ik ook na het lezen van het Gizmodo artikel, was toen weer terug bij zwart. Maar ik ga denk ik nu toch voor een witte, want mijn vorige witte iMac G5 en MacBook heeft de witte rand mij helemaal nooit gestoord. Integendeel zelfs. En deze ad. helpt ook niet ;) http://www.apple.com/ipad/#smart-cover

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 296131 op 14-03-2011 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-05 09:53

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Ik denk een zwarte WiFi + 3G 32GB. Al twijfel ik ook nog aan een 16, muziek kan ik namelijk ook prima streamen vanaf m'n Synology en/of m'n Mac. Tevens ga ik niet op structurele basis muziek erop zetten.

3G neem ik omdat ik nu T-Mobile heb en het puur als backup connectie wil, voor als er geen WiFi is. Maar mijn overweging is nu, eind Mei loopt mijn contract af bij T-Mobile en dan zal ik de eerstvolgende iPhone aan gaan schaffen bij Vodafone.. En die schijnen tegen een kleine bijbetaling Personal Hotspot te ondersteunen..

Keuzes, keuzes, keuzes. Wat denken jullie? De GPS in de 3G versie is leuk, maar niet noodzakelijk trouwens. Tevens kan ik ook m'n iPhone jailbreaken totdat ik overstap maak.. Al doe ik dat liever niet.

[ Voor 41% gewijzigd door N1ckk op 15-03-2011 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisbok
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-06 21:19
Een zwarte 16 gb wifi in gereserveerd bij de dixons 2 weken geleden ongeveer. Was de eerste die hem reserveerde. Nu hopen dat ze geen vertraging oplopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:33
Ik ga waarschijnlijk ook voor 32 GB met Wifi + 3G, in het zwart. Ik heb m'n iPhone gejailbreakt om te kunnen tetheren, maar ben toch bang dat ik 3G of GPS ga missen. Op vakantie lijkt het me ideaal om een simkaartje in het betreffende land te kopen en heel de vakantie te kunnen internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dennisbok schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 08:45:
Een zwarte 16 gb wifi in gereserveerd bij de dixons 2 weken geleden ongeveer. Was de eerste die hem reserveerde. Nu hopen dat ze geen vertraging oplopen ;)
Dixons mag geen reserveringen doen, zijn ook al van de website gehaald, dus ik heb een vermoeden dat je gewoon naar de winkel zal moeten of via internet moet bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Anoniem: 102173 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 09:23:
[...]

Dixons mag geen reserveringen doen, zijn ook al van de website gehaald, dus ik heb een vermoeden dat je gewoon naar de winkel zal moeten of via internet moet bestellen.
Hoe kom je erbij dat zij geen reserveringen mogen doen? Heb je daar een bron voor of denk je dat omdat ze het van de site hebben gehaald?
Kan ook dat ze een max. aantal reserveringen hadden ofzo he.

Dus source please!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Laatst online: 13:25
Anoniem: 296131 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 23:17:
[...]
Dat idee had ik ook na het lezen van het Gizmodo artikel, was toen weer terug bij zwart. Maar ik ga denk ik nu toch voor een witte, want mijn vorige witte iMac G5 en MacBook heeft de witte rand mij helemaal nooit gestoord. Integendeel zelfs. En deze ad. helpt ook niet ;) http://www.apple.com/ipad/#smart-cover
Hieronder een stukje uit de review van anandtech.com waarin erg positief over de witte geschreven wordt.
Another welcome change - the return of the white iDevice. After the no-show that was the white iPhone 4, I was pleased to see Apple ship the white-bezeled iPad 2 on time with no production hitches. I was also wrong about how good white would look. Instead of being overwhelming or busy, the white bezel actually has one notable advantage over black - it doesn't show fingerprints or dust. That alone was what constantly drove me crazy about the previous generation - it always looked dirty. Shockingly, white seems to actually make sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

timwijn schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 09:41:
[...]

Hoe kom je erbij dat zij geen reserveringen mogen doen? Heb je daar een bron voor of denk je dat omdat ze het van de site hebben gehaald?
Kan ook dat ze een max. aantal reserveringen hadden ofzo he.

Dus source please!
http://www.ipadkopen.com/...al-mogelijk-bij-dixons-nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Ja allemaal leuk en aardig, maar daar staat wat we al wisten, dat ze daar gepre-ordered kunnen worden en nu niet meer. De vraag is alleen waarom, maar die wordt ook in dat artikel niet beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Wat een gestress om die releasedate, omg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

@Jackson6: idd. Er komt ergens dit jaar een iPad. Hopelijk en waarschijnlijk op 25 maart en anders in de weken erna wel. 2011 wordt iig het jaar van de iPad 2 mensen :D Geen paniek dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Jackson6 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 10:39:
Wat een gestress om die releasedate, omg.
Haha Jackson, dat jij nou relaxed bent omdat je hem uit de VS haalt :P
Komt gewoon omdat we van alle kanten gek gemaakt worden met verschillende berichten, terwijl nog niets officieel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Nu online
timwijn schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 10:33:
[...]

Ja allemaal leuk en aardig, maar daar staat wat we al wisten, dat ze daar gepre-ordered kunnen worden en nu niet meer. De vraag is alleen waarom, maar die wordt ook in dat artikel niet beantwoord.
Om teleurstellingen te voorkomen. Dadelijk hebben ze 50 pre-orders bij elk filiaal liggen, en komen er maar 10 beschikbaar.... Of misschien wel helemaal geen en gaan alle 2000 mensen die gepre-ordered hadden liggen bellen en mailen waarom dat ze geen ipad2 hebben gehad. Dat wil je echt niet als winkel... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
timwijn schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 10:46:
[...]

Haha Jackson, dat jij nou relaxed bent omdat je hem uit de VS haalt :P
Komt gewoon omdat we van alle kanten gek gemaakt worden met verschillende berichten, terwijl nog niets officieel is.
Ik heb nog niet betaald, ik haal hem ook liever in Nederland hoor. Overigens denk ik dat er volgende week vrijdag gewoon een ipad 2 launch is in NL hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
dominator schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 10:46:
[...]

Om teleurstellingen te voorkomen. Dadelijk hebben ze 50 pre-orders bij elk filiaal liggen, en komen er maar 10 beschikbaar.... Of misschien wel helemaal geen en gaan alle 2000 mensen die gepre-ordered hadden liggen bellen en mailen waarom dat ze geen ipad2 hebben gehad. Dat wil je echt niet als winkel... :P
Ja die reden zei ik zelf ook al een post daarboven 8)7
Maar hij zei wat anders en gaf vervolgens een bron waar je nog niets uit kan afleiden. Is allemaal speculatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Jackson6 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 10:53:
[...]

Ik heb nog niet betaald, ik haal hem ook liever in Nederland hoor. Overigens denk ik dat er volgende week vrijdag gewoon een ipad 2 launch is in NL hoor.
Als jij het denkt, dan vertrouw ik daar ook op :>
Ook geen reden om aan te nemen dat het vertraagd zou zijn!
Waar haal jij hem eigenlijk ook alweer jackson?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
timwijn schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 10:55:
[...]

Als jij het denkt, dan vertrouw ik daar ook op :>
Ook geen reden om aan te nemen dat het vertraagd zou zijn!
Waar haal jij hem eigenlijk ook alweer jackson?!
tx5 heeft er 1 voor mij besteld eergister of gister. Kreeg gister een bericht van hem dat hij besteld was. Als hij hem kan ophalen kan ik geld overmaken en dan haal hij hem op en dan verzend hij hem.

Toch wel spannend >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Nu online
timwijn schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 10:54:
[...]

Ja die reden zei ik zelf ook al een post daarboven 8)7
Maar hij zei wat anders en gaf vervolgens een bron waar je nog niets uit kan afleiden. Is allemaal speculatie.
Is dat nodig dan? Ik neem aan dat iemand bij dixons daarover wel heeft nagedacht en daarover een besluit heeft genomen. Hetzelfde zag je bij de release van de iphone 4 overigens, t-mobile shops die pre-orders aannamen maar daarover toch op hun vingers getikt werden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372564

Voor mij een 16GB WiFi + 3G.
Heb nu al een internetstick van Vodafone, dus die simkaart kan dan mooi in de iPad. Iemand enig idee wat een Micro Sim kost bij Vodafone?

Eerste iPad, spannend! Dadelijk maar eens hier (Maastricht) in de stad kijken of we hem kunnen reserveren.

Reserved

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:23

iMars

Full time prutser

Ik ga voor een 64GB WiFi + 3G Zwart!

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wel bijzonder dat tot aan nu de zwarte het meest populair is.

Ik heb inmiddels een poll toegevoegd in de startpost voor meer overzicht. Dus als je gereageerd hebt dan graag daar nog 1 keertje klikken daar voor wat de meest gewilde iPad 2 wordt van tweakers.net! :P

Voorlopig zeg ik: 32 GB Wifi.. Wit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:23

iMars

Full time prutser

Anoniem: 296131 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 23:22:
Wel bijzonder dat tot aan nu de zwarte het meest populair is.

Ik heb inmiddels een poll toegevoegd in de startpost voor meer overzicht. Dus als je gereageerd hebt dan graag daar nog 1 keertje klikken daar voor wat de meest gewilde iPad 2 wordt van tweakers.net! :P

Voorlopig zeg ik: 32 GB Wifi.. Wit!
Heb lang zitten twijfelen, want wilde eerst de witte ... maar in sommige foto's oogt de witte een beetje 'vies' en zwart vind ik toch net iets mooier ...

[ Voor 195% gewijzigd door iMars op 16-03-2011 08:51 ]

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Laatst online: 12-04 23:39
Ik heb net een 1e gen nieuw kunnen kopen voor €370 omdat mensen als jullie nu al op de 2 zitten te kicken. Thanks daarvoor!

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
[...]

de lion update zorgt er wel voor dat je MBP of MBA gigantisch veel op een iPad zonder touchscreen-maar-met-toetsenbord-en-twee-keer-zo-duur gaat lijken. ook vind ik de nieuwe garageband wel handig aangezien ik zelf ook muzikant ben en ff een drumloopje maken is dan makkelijker met een touchscreen dan met toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Voor de twijfelaars: een close up van Wit vs. Zwart in 1080p HD.
In Amerika is het Wit, wit, wit, hier vooralsnog vooral Zwart, hmmm.

YouTube: iPad 2: Black vs White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
.Sjoerd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:43:
Ik heb net een 1e gen nieuw kunnen kopen voor €370 omdat mensen als jullie nu al op de 2 zitten te kicken. Thanks daarvoor!
Dat is gewoon de winkelprijs, daar hebben wij geen invloed op hoor. En dat nu al kan je wel weg laten, over 1 week komt de iPad 2 hier uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6129(15)
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-05 22:30

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

Anoniem: 296131 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:55:
Voor de twijfelaars: een close up van Wit vs. Zwart in 1080p HD.
In Amerika is het Wit, wit, wit, hier vooralsnog vooral Zwart, hmmm.

YouTube: iPad 2: Black vs White
Ik vind de witte nog steeds ontzettend mooi. En ondanks het argument dat zwart beter is om de aandacht op je content te houden heeft wit ook het voordeel dat je er véél minder vingers op ziet. En dat is ook prettig. Zeker als je het ding eens aan een wilvreemde geeft (Bijvoorbeeld als je bij een sollicitatie je portfolio laat zien.).

Ik denk dat ik het gewoon in de winkel beslis. Als ik het eerst een zwarte in mijn pollen krijg wordt het een zwarte, anders een witte. First come, first serve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:10
Ik vraag me af of de launch weleens doorgaat, ik zie weinig verschillen met vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Laatst online: 01-05 07:13
NotSoSteady schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 18:31:
Ik vraag me af of de launch weleens doorgaat, ik zie weinig verschillen met vorig jaar.
Ik wel, ze hebben bij de aankondiging al een release datum genoemd voor Nederland, en dat hebben ze bij de originele iPad niet gedaan, dat is het grote verschil. Maar misschien zie jij dat niet, kan zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-05 09:53

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Ik ben er denk ik uit, ik neem geen 3G versie. Ten eerste omdat ik 100 euro extra te duur vind voor iets wat ik ook met een jailbreak kan bewerkstelligen. En ik vind de bundels van Vodafone/KPN te duur.

Tevens merkte ik met mijn iPad 1 dat ik het nooit ECHT nodig heb gehad. En de GPS antenne heb ik niet nodig. Dus ik ga voor de zwarte 32GB Wi-Fi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb nu een 32GB met 3G en ik hoef helemaal geen iPad 2.
Maar als ik zou moeten kiezen, werd het een zwarte 32 GB met 3G, hoewel 16 GB ook ruim voldoende is voor wat ik ermee doe.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:12
Ik ga voor een zwarte 32GB met 3G. Ik heb er nu eentje zonder 3G en ik vind dat gedoe met Mywi en snel leeg rakende iPhone toch niet je van het.
Dus ik ga ook voor een duo-simkaartje; eentje in de iPhone en de andere in de iPad en gaan met die banaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Laatst online: 17:15
Heb net een kwartier geleden de iPad 2 zwart 64GB + 3G besteld en afbetaald. Wil geen spijt hebben van te weinig geheugen en niet afhankelijk worden van mijn iPhone batterij ivm tethering Mywi.

Aangezien ik ook apps wil bouwen voor de iPad wil ik alle functionaliteit hebben zoals GPS ect. ik koop ook geen iPhone zonder GPS vandaar dit voor mij een must is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-05 22:02

Upke dupke

Oompa Loompa

Ik ga de 64GB wifi wit kopen, sterker nog die heb ik al. Ik vind wit mooier dan zwart, je ziet het vuil er minder door. Het is jammer dat er geen GPS in de wifi only modellen zit. Ik vind dat echt een gemis. Hoewel navigeren met bv. de iPad niet altijd gemakkelijk is heeft het ding me wel een aantal keer uit de brand geholpen. (met jailbreak)

Ik ga er in ieder geval een rode smartcover bij halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 22:08
Ik ga voor de 32gb zwarte, geen 3G. Ik gebruik hem toch nauwelijks buiten de deur en ik kan altijd tetheren met mn tel. Ik hoop alleen wel dat het uberhaupt lukt om hem te krijgen...

iFactors gebeld net, (Leiden) medewerker gaf aan dat ze geen reserveringen meer aannemen omdat ze niet weten hoeveel ze binnen zullen krijgen en ze ivm situatie in Japan vrezen dat ze mensen teleur moeten stellen omdat ze minder dan verwacht krijgen.... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Laatst online: 01-06 13:03
ElayZ schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 17:40:
Ik ga voor de 32gb zwarte, geen 3G. Ik gebruik hem toch nauwelijks buiten de deur en ik kan altijd tetheren met mn tel. Ik hoop alleen wel dat het uberhaupt lukt om hem te krijgen...

iFactors gebeld net, (Leiden) medewerker gaf aan dat ze geen reserveringen meer aannemen omdat ze niet weten hoeveel ze binnen zullen krijgen en ze ivm situatie in Japan vrezen dat ze mensen teleur moeten stellen omdat ze minder dan verwacht krijgen.... :S
alsof de iPad uit Japan komt.. Ik snap de relatie niet met zo'n excuus van de medewerker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321635

keanu_ schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 18:03:
[...]

alsof de iPad uit Japan komt.. Ik snap de relatie niet met zo'n excuus van de medewerker
Bepaalde delen van de iPad 2 worden geproduceerd in Japan. Weet niet of deze fabrieken ook geraakt zijn door de gebeurtenissen. Echter duurt het sowieso even een tijd voordat daar alles waar op orde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Upke dupke schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 17:45:
Ik ga de 64GB wifi wit kopen, sterker nog die heb ik al. Ik vind wit mooier dan zwart, je ziet het vuil er minder door. Het is jammer dat er geen GPS in de wifi only modellen zit. Ik vind dat echt een gemis. Hoewel navigeren met bv. de iPad niet altijd gemakkelijk is heeft het ding me wel een aantal keer uit de brand geholpen. (met jailbreak)

Ik ga er in ieder geval een rode smartcover bij halen.
Ja geen GPS in de Wifi only vind ik ook wel echt een gemis. Lijkt me super handig om in een stad als digitale kaart te gebruiken. Doe dit nu ook vaak met mn tel maar op groot scherm is toch handiger lijkt me.
Nu heb ik nog geen ipad en ook (nog..?) geen ervaring met jailbraiken maar daarmee voeg je niet ineens GPS toe, want dat is hardware matig dus hoe kun je dan met een gejailbrake-te ipad wel navigeren? Of gebruik je dan een lose bluetooth GPS ontvanger?
keanu_ schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 18:03:
[...]

Ja wat een onzin he?! 8)7 Lijkt me toch dat de ipads voor de europeese launch allang ergens in EU in een opslagruimte liggen. Die zullen ze echt niet een dag voor de launch verschepen. Domme verkopers die roepen maar wat. Afgelopen dagen diverse keren gebeld met ifactors ivm reserveringen maar elke keer een ander verhaal... Eerst kon je wel reserveren maar alleen in rotterdam en den haag, toen kon je wel in Leiden reserveren maar alleen voor pas na de 25e, en nu kan dat ook weer niet... |:(

Naja, ik ga er maar vanuit dat ze er aardig wat krijgen en dat het redelijk rustig zal zijn. (het immers toch gewoon een werkdag voor velen) Dus ik zorg maar dat ik er 's ochtends voor de deur sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabbo12
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:33
ElayZ schreef op zondag 20 maart 2011 @ 02:12:
[...]

Ja geen GPS in de Wifi only vind ik ook wel echt een gemis. Lijkt me super handig om in een stad als digitale kaart te gebruiken. Doe dit nu ook vaak met mn tel maar op groot scherm is toch handiger lijkt me.
Nu heb ik nog geen ipad en ook (nog..?) geen ervaring met jailbraiken maar daarmee voeg je niet ineens GPS toe, want dat is hardware matig dus hoe kun je dan met een gejailbrake-te ipad wel navigeren? Of gebruik je dan een lose bluetooth GPS ontvanger?
Als je tethert, en bij de meeste providers is daar een jailbreak van de iPhone, voor nodig, dan deel je je internet verbinding, maar ook de gps gegevens. Denk dat dat Upke Dupke dat bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-05 22:02

Upke dupke

Oompa Loompa

Mijn Palm Pre kan out of the box al tetheren. Helaas stuurt hij zijn gps gegevens niet mee. (de iphone 4 blijkt dat nu wel te doen) ik gebruk dan ook de btstack uit de Cydia store om een aparte gps muis aan m'n ipad te hangen. Dit werkt er goed. Het is jammergenoeg wat mslachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49090

Bijna zover :)

Ga zelf ook een ipad 2 kopen de minimale versie ;)

Uiteindelijk behoor ik niet tot de doelgroep van Apple, aangezien ik zelf een man voor opties ben.

Zie het meer als uitdaging om voor de ipad applicaties te schrijven en dan is het toch wel ideaal om van een ipad gebruik te maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05 11:27
Upke dupke schreef op zondag 20 maart 2011 @ 10:20:
Mijn Palm Pre kan out of the box al tetheren. Helaas stuurt hij zijn gps gegevens niet mee. (de iphone 4 blijkt dat nu wel te doen) ik gebruk dan ook de btstack uit de Cydia store om een aparte gps muis aan m'n ipad te hangen. Dit werkt er goed. Het is jammergenoeg wat mslachtig.
Aangezien de wifi versie wel de locatie kan bepalen aan de hand van wifi signalen zou het best wel eens kunnen zijn dat de wifihotspot (via de Palm Pre) voldoende is om een aardig nauwkeurige fix te krijgen. Zouden mensen eens moeten proberen, ben ik wel benieuwd naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:34
CoiLive schreef op zondag 20 maart 2011 @ 15:28:
[...]

Aangezien de wifi versie wel de locatie kan bepalen aan de hand van wifi signalen zou het best wel eens kunnen zijn dat de wifihotspot (via de Palm Pre) voldoende is om een aardig nauwkeurige fix te krijgen. Zouden mensen eens moeten proberen, ben ik wel benieuwd naar :)
ja zo werkt t in principe ook bij de iphone 4 als die als hotspot fungeert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Hmmz ok, dat wist ik niet, dat via tethering ook GPS gegevens (kunnen) worden doorgestuurd. Nu heb ik een HTC desire met wifi hotspot en ben benieuwd of die dat ook doet. Dan is er echt geen reden meer om voor een 3G versie te gaan. Want plaatsbepaling dmv wifi is leuk maar als ik bijv weekendje naar Maastricht ga en in t centrum de weg zoek dan heb ik natuurlijk niet overal zomaar wifi. Ik ga het eens proberen als ik de ipad heb.

Even een andere vraag, weet iemand al meer welke winkels op welke tijdstippen open zullen gaan?
Ik hoop eigenlijk op een middernacht opening ipv 's ochtends vroeg, ben toch meer een avond mens... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 391257

Haakontje schreef op maandag 14 maart 2011 @ 17:36:
Zit heel erg te denken aan een Zwarte 16GB WiFi-only met grijze of groene Smart Cover en een Digital AV Adapter.
Enige is nog dat ik twijfel of ik 16GB of 32GB zal nemen (ik zal hem voornamelijk thuis gebruiken en incidenteel buiten het huis), maar ben bang dat ik aan 16GB misschien niet genoeg zal hebben.
En tweede waar ik nog aan twijfel is de grijze of groene cover ;)
ik weet niet wat jij allemaal in je portomonee hebt zitten maar ik in ieder geval genoeg om voor de zekerheid een 32GB versie te nemen. liever te veel dan te weinig.

Ik weet ook niet hoe oud je bent maar ik vind een grijze SC toch wel wat serieuzer, ook vind ik het meer passen bij een zwarte ipad. Zou je nou voor een witte gaan dan past groen er misschien beter op.

succes met je keuze, ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Voor de twijfelaars van 3G or not to 3G onderstaande link. Ik vind 3G met de GPS functie toch steeds aantrekkelijker worden om als optie erbij te hebben. Ook al gebruik je het niet direct, wellicht later wel en later toevoegen kan niet. Altijd en overal online kunnen zijn klinkt gewoon goed.

ZDNet.com: 5 Reasons you should consider a 3G iPad 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:03
Daarom heb ik nu ook een 16GB WiFi + 3G. Echt heel fijn om die 3G functie te hebben en de 64GB WiFi die ik eerst had, was toch maar met 9GB gevuld.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De Nederlandse prijzen zijn bekend! TS aangepast.
http://www.apple.com/nl/pr/library/2011/03/22ipad.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338128

Kan je in de online apple store alle modellen aankopen? Of zijn die beperkt?
En dat begint vanaf 02.00 uur vrijdag morgend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:31

Tomatoman

Fulltime prutser

Gisteren belde mijn vader me via Skype op zijn iPad 2 op vanuit de VS. Het was de duurste variant: met 64 GB, WiFi+3G en hij had er omgerekend zo'n 550 euro voor betaald. Hij had hem gewoon gekocht in de eerste de beste elektronicawinkel, zonder te zoeken naar een goede prijs.

En op de webcam zag ik op de achtergrond nog palmbomen ook :(

Een goede grap mag vrienden kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
tomatoman schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 21:13:
[...]

Gisteren belde mijn vader me via Skype op zijn iPad 2 op vanuit de VS. Het was de duurste variant: met 64 GB, WiFi+3G en hij had er omgerekend zo'n 550 euro voor betaald. Hij had hem gewoon gekocht in de eerste de beste elektronicawinkel, zonder te zoeken naar een goede prijs.

En op de webcam zag ik op de achtergrond nog palmbomen ook :(
Nou, dat is een heel goede deal. $829 doet die namelijk nog steeds op de online site. Volgens mij zijn de 3G abonnementen daar ook een stuk interessanter dan hier.
Pagina: 1