Nokia toont firmware met nieuwe interface Symbian

Pagina: 1
Acties:

• Xghost
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-02 15:37
Er wordt gezegd:
De eerste update, die op de N8 de naam PR 2.0 droeg, verandert alvast enkele zaken, maar is geen metamorfose zoals de volgende update moet worden.
De eerste update was PR 1.1, de aankomende update zou PR 2.0 gaan heten.

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Dit is niet de nieuwe interface! Dit nieuws bericht is misleidend. En ik hoop dat jullie het zo snel mogelijk aanpassen. Al dat ge-flame op Nokia door misleidende media berichten ben ik helemaal zat.

Wat hier in getoond wordt zijn slechts alleen nieuwe icoontjes en een nieuwe layout van het toetsenbord.

De nieuwe interface komt pas later in het jaar of misschien begin volgend jaar met firmware 3.0

- Mijn PC -

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
@Xghost: met de eerste update bedoel ik natuurlijk: de eerstvolgende update -> de eerste in een kleine reeks waaraan Nokia bezig is.

@SpitfireNL hangt af van je definitie van interface. De nieuwe menustructuur met nieuwe balken boven- en onderin komen in de volgende update, de iconografie en 50 (!) andere wijzigingen zijn nu al ingepast. Dat staat ook allemaal in het stuk (al was ik het getal 50 vergeten, maar alleen de belangrijkste zullen opvallen).

• Xghost
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-02 15:37
Dan vind ik de zin nog steeds een beetje krom. Je hebt het namelijk over de verleden tijd, maar het gaat hier om een update die nog uit moet komen. Droeg moet dan vervangen worden door draagt oid.