• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:56
Beste medetweakers,

Ik zit met een probleem welke ik niet 123 uit kan werken. Woon nu al 2,5 jaar samen met vriendinlief uit italie, welke graag italiaanse TV kijkt middels satelliet. Zelf kijk ik TV middels digitenne.

Nu heeft onze TV een interne decoder voor DVB-C/T/S(2). Geweldig, geen 300 externe dozen voor elke frats die je kan verzinnen, gewoon 1 TV met harde schijf eraan voor opnames en media EN 1 afstandsbediening.

Nu is het gros van de italiaanse uitzendingen FTA, maar zodra er een amerikaanse serie uitgezonden wordt 's avonds gaat het op zwart. Ze heeft een huis in Italie waar ze tevens ook een vorm van kijk en luistergeld betaald. Via TiVu sat heeft ze geregeld dat ze een extra kaart kreeg met CAM module. Geweldig zou je denken, maar dan kom ik bij het volgende:

1) DVB-T :: Digitenne - Conax
2) DVB-S :: TiVu Sat - Nagravision

Maar onze tv heeft maar 1 CI(+) slot. Zijn of bestaan er CAM's die bijvoorbeeld 2 smartcards aan kunnen? Alle zoekopdrachten die ik heb losgelaten op google gaan al snel naar cardsharing taferelen toe en er wordt er barslecht over gedocumenteerd. (Wat logisch is, daar het een erg grijs gebied betreft en snel naar illegaliteit neigt)

Alle tips zijn welkom, zit even met handen in het haar dat het waarschijnlijk toch een externe box gaat worden welke ik liever NIET had gehad. Maar telkens de CAM wisselen is natuurlijk uit den boze ... ben daar te lui voor :+

• Donderstraaltje
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
De enige die ik ken:

http://www.alphacrypt.de/AlphaCrypt-TC.5.0.html

Moet je even kijken of hij ook Nagravision aan kan, conax 100% zeker.

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:56
Donderstraaltje schreef op zondag 13 maart 2011 @ 14:06:
De enige die ik ken:

http://www.alphacrypt.de/AlphaCrypt-TC.5.0.html

Moet je even kijken of hij ook Nagravision aan kan, conax 100% zeker.
Thanks, was het merk al eerder tegen gekomen, maar niet de TC versie _/-\o_

Ga ik spitten of het wat is / makkelijk te verkrijgen is hier :Y) (aan de foto te zien willen ze een sim idee EN een normale kaart? ... Hoop het niet, anders word het kaartjes knippen hier :D)
edit:
Voor zover mijn duits strekt ondersteund het TC model (nog) geen Nagravision ... aaaah, bummer. Maar als er 1 bestaat, zijn er vast meer :Y)

[Voor 12% gewijzigd door LinuX-TUX op 13-03-2011 23:01]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee