Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Ik heb een paar jaar geleden via fotoproduct4u.nl een fotoalbum gemaakt. Ze hadden hun eigen software, vergelijkbaar met al die andere fotoalbumsoftware. Ik wil nu graag nog een exemplaar laten maken van dat album, maar ik zie dat die website niet meer bestaat.

Ik kan dus niet meer via de fotoproduct4u software het fotoalbum bestellen. Is het mogelijk om het album te converteren naar bijvoorbeeld de software van de Hema (of wat dan ook, als ik 'm maar kan bestellen zonder opnieuw het hele album samen te stellen). Simpelweg de extensie veranderen volstaat helaas niet. ;(

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

In wat voor een formaat is je huidige fotoalbum dan gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
In het formaat dat die Fotoproduct4u editor gebruikt. De extensie is .4u. Heb geprobeerd daar bijvoorbeeld de Hema extensie van te maken, maar de software van Hema kan het dan niet openen. Kennelijk is de manier waarop het opgeslagen wordt niet hetzelfde, maar dan met een ander naampje.

/edit: als ik die file open in een text-editor zie ik dingen als "fotoproduct4u_new_insights.clsMagicObject". Klinkt niet echt als een standaard formaat ben ik bang. ;(

[ Voor 23% gewijzigd door Captain N op 13-03-2011 10:46 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-09 14:14
Ik denk dat je helaas pech hebt. Om die reden maak ik alles in InDesign zodat ik de spreads gewoon in elk footalbum programma kan importeren, maar daar heb jij nu niks aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:54

breinonline

Are you afraid to be known?

Captain N schreef op zondag 13 maart 2011 @ 10:26:
/edit: als ik die file open in een text-editor zie ik dingen als "fotoproduct4u_new_insights.clsMagicObject".
Al je op deze website kijkt en een vinkje aanklikt bij Centrale, dan zie je welke aanbieders waar afdrukken. Er zijn een aantal grote centrales, het zou mij niet verbazen als de shops ook hun software (iets aangepast) via die centrales betrekken. Je zou van elke unieke centrale de software van een van de bij hun aanbieders kunnen downloaden. Als je gelukt hebt dan lukt het met een van die pakketen om de boel te openen.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini