[Iphone] Vraag over simkaart

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 389758

Topicstarter
Heren en dames,

Aankomende week krijg ik mijn Iphone 4 geleverd van belnu.nl.
Alleen mijn huidige abbo bij hi loopt nog tot 11-04 en dan word ook me nummer dus omgezet naar t-mobile.
Mijn huidige abbo bij hi is ook met eindeloos online, dus ik wil eigenlijk me simkaart gewoon overzetten.(voor tijdelijk)

Alleen ik heb dus een micro-sim nodig voor in de iphone..
Kan ik deze zo aanvragen bij hi? En heeft deze dan ook gewoon mijn eigen(huidige) nummer?
Iemand enig idee hoe dit werkt? Wat kost zo'n micro sim?

De reden van vragen is aangezien hi dicht is, en jullie een stuk sneller zijn!

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Je hoeft geen micro sim aan te vragen. Je kan je huidige Hi simkaart bijsnijden en dan in je iPhone schuiven. Hier staat hoe het moet:

http://www.techradar.com/...iphone-4-micro-sim-681020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ja, je kunt bij Hi een nieuwe SIM krijgen. Als je daadwerkelijk een reden hebt voor het nodig hebben ervan (bijvoorbeeld dat je een Micro-SIM nodig hebt) is dat over het algemeen gratis. Je nummer staat niet op de SIM.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-07 20:30

KoudeAardbei

Moderator

Een micro-sim aanvragen kost normaal gesproken geld bij de providers, echter als je in de buurt woont kan ik kostenloos voor je een sim-wijziging doen.

Je kan hem eventueel ook bijsnijden, zelfde verhaal geldt hiervoor; mocht je in de buurt wonen, dan kan ik met een speciale tang hem even voor je bijsnijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties, alleen waar staat je nummer dan op? Want ik wil wel graag in de periode: volgende week-11-04 bereikbaar blijven op mijn eigen nummer.

Iemand ook enig idee hoelang dit duurt? en anders word het dus knippen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Anoniem: 389758 schreef op zondag 13 maart 2011 @ 13:03:
Bedankt voor jullie reacties, alleen waar staat je nummer dan op? Want ik wil wel graag in de periode: volgende week-11-04 bereikbaar blijven op mijn eigen nummer.
In het netwerk. Je SIM koppelen ze er gewoon aan.
Iemand ook enig idee hoelang dit duurt? en anders word het dus knippen? :)
Dat duurt ongeveer zo lang als jij nodig hebt om de winkel in te lopen, de vraag te stellen, dat zij even bezig zijn, en jij de winkel weer uitloopt.

Vergeet niet een identiteitsbewijs mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Waarom veel moeite doen om een nieuwe micro sim aan te vragen? Zelf knippen is toch veel makkelijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Waarom zelf knippen als je het risico loopt je sim te verneuken en dan alsnog een nieuwe moet gaan halen?

Ik heb in de 1e instantie ook mijn SIM zelf geknipt omdat Vodafone ze toen nog niet had, maar inmiddels heb ik gewoon een echte in m'n iPhone zitten. Kostte me 5 minuten bij de Vodafone winkel binnen. Ik noem dat niet "veel moeite".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Als je er voor moet betalen dan zou ik toch liever zelf knippen. Zeker als het maar tijdelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik heb er niet voor betaald hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hmm word nog een lastige keuze, ik ga denk ik toch eerst maar naar de Hi shop en kijken of ik een gratis kaart kan regelen..

Zullen ze niet moelijk gaan doen aangezien het voor niet zo lang is?
Hoe zit het trouwens met de telnr's van contacten op je huidige sim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
CyBeR schreef op zondag 13 maart 2011 @ 14:10:
Ik heb er niet voor betaald hoor.
Als het gratis is en je hebt het binnen een zeer korte tijd dan zou het idd beter kunnen zijn om een micro sim aan te vragen. Maar als ik zou moeten betalen dan zou ik gewoon zelf mijn sim bijsnijden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mono-oXide
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-07 15:46
Bij kpn dus denk ook hi enz is de eerste sim wijzing gratis. Heb t pas ook laten doen
je nieuwe sim gaat na ongeveer een uurtje werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raoul1989
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-11-2023
Is de Iphone niet simlock? Kun je gewoon een Hi simkaart in je Iphone doen die je bij T-Mobile hebt gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-07 20:30

KoudeAardbei

Moderator

raoul1989 schreef op zondag 13 maart 2011 @ 21:34:
Is de Iphone niet simlock? Kun je gewoon een Hi simkaart in je Iphone doen die je bij T-Mobile hebt gekocht?
T-mobile iPhones hebben vanaf 4.2.1 een unlock-code ingebouwd, en zijn dus officieel simlockvrij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

raoul1989 schreef op zondag 13 maart 2011 @ 21:34:
Hi valt onder KPN en Hi verkoopt sinds een paar maanden gewoon de iPhone. Zou dus gewoon moeten werken, SIM-locked of niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raoul1989
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-11-2023
Ik heb nu een LG Arena met een Hi simkaart. Ik heb een Iphone 4 gekocht met T-Mobile simkaart maar die gaat pas in op 12-4. ik kan nu dus gewoon mijn Hi simkaart bijsnijden en in de Iphone 4 duwen?
Pagina: 1