Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Reply helemaal leeg na het plaatsen

Pagina: 1
Acties:

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Topicstarter
Na net een reply getikt te hebben deed ik <tab><tab><spatie> en opeens was het bericht als compleet lege reply geplaatst.

Aangezien je voor zover ik weet altijd verplicht bent om iets van content mee te geven lijkt me dat er ergens iets fout ging.

Het bericht waar het gebeurde (zie ook de change history van m'n bericht): Wolfboy in "Redirects instellen voor andere domeinna..."

Browser:Opera 11.01, build 1175, Linux

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:59

crisp

Devver

Pixelated

Kan je het reproduceren? In Firefox wordt gewoon mijn reactie geplaatst, en als ik een lege reactie probeer te posten krijg ik netjes een foutmelding...

Intentionally left blank

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Kijken of het te valt reproduceren in Chrome dev...

edit:Valt niet te reproduceren in Chrome.

[ Voor 34% gewijzigd door Yorinn op 13-03-2011 11:58 ]

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Topicstarter
crisp schreef op zondag 13 maart 2011 @ 09:47:
Kan je het reproduceren? In Firefox wordt gewoon mijn reactie geplaatst, en als ik een lege reactie probeer te posten krijg ik netjes een foutmelding...
Ik heb het nog niet kunnen reproduceren. Maar aangezien jullie de wijzigingshistory van onze posts kunnen zien hoopte ik eigenlijk dat je daar iets mee zou kunnen.

Het kan zijn dat het een glitch was, ik begrijp alleen niet wat er fout gegaan kan zijn dat er in eerste instantie een leeg bericht geplaatst werd.
Je ziet ook dat het bericht 100% gewijzigd is :P

Anyway, als het niet te reproduceren is dan zullen we het gewoon een "glitch in the matrix" noemen en kan deze dicht ;)

[edit]
Misschien dat ik m'n reactie net plaatste toen het topic gemerged werd?
Ik reageerde namelijk in het "Redirect instellen voor andere domeinnaam" topic en ik zie dat het nu in het SEO tips topic zit.

[ Voor 12% gewijzigd door Wolfboy op 13-03-2011 19:53 ]

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]