Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Liquazo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-08-2018
Eej kweet niet echt of ik mij nu hier zorgen over moet maken, maar zit met twee dingen.

Heb sinds vandaag playstation 3 en na alles mooi uitgestald te hebben en de nodige updates gezocht te hebben via internet voor mijn ps3(hij is dus mooi up to date) begon ik black ops te spelen en midden in m'n spel (had ff op pauze gezet) kreeg ik een scherm dat zei dat er een update voor de gamesoftware of software of zoiets was en ik dacht "hmmm kga toch eerst mijn missie uitspelen", dus maar op annuleren geklikt. Nu weet ik niet waar ik die update kan terugvinden, als ik mijn systeem wil updaten zegt ie al dat ie up to date is ma welke update was dat dan die ik had tijdens black ops?

Nog iets: toen ik in mijn ps3 menu was kreeg ik rechtboven plots een dlna error 2006 ofzoiets en khad op niets geklikt fzo en toen ik op internet wat gegoogled had zag ik dat mensen dit soms krijgen als ze hun windows media center willen gebruiken, maar ik heb toen niets gedaan (en al zeker niet een windows media center proberen te openen), iemand een idee van hoe ik aan deze error uit het niets kwam?

Dit zijn mijn twee problemen. Wie kan helpen? Thx :)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:13

FeaR

In GoT we trust

Liquazo schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 22:25:
Nu weet ik niet waar ik die update kan terugvinden, als ik mijn systeem wil updaten zegt ie al dat ie up to date is ma welke update was dat dan die ik had tijdens black ops?
Als de update voor de game is dan zal deze vanzelf komen als je de game weer opnieuw opstart. Overigens wel apart dat je die melding tijdens het gamen kreeg. Ikzelf heb dat nog nooit gehad. Wel dat er een melding komt als je de game weer eens opstart, maar niet onder het gamen. Updates voor games kan je dus niet regelen met de update doe je via XMB kan doen, die is voor de software van de PS3 zelf.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Updates voor games kan hij wel geven als de PS3 om 1 of andere reden de connectie met PSN verliest en daarna terug verbindt. Heb het wel eens meegemaakt tijdens Fight Night.
En zoals hierboven vermeld, als je de update van een game annuleert, zou je de vraag om up te daten opnieuw moeten krijgen de volgende keer je de game opstart.

[ Voor 32% gewijzigd door Elvis op 13-03-2011 01:07 ]

[GoT] TF2 Clan

• Liquazo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-08-2018
Ok thx gasten :D

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:00

yzx

Liquazo over die error 2006, soms geeft ie random error, ik heb altijd eentje van facebook. Als je deze functie niet gebruikt kan het opzicht gaan kwaad, heb betekent gewoon dat er iets verkeerd is ingesteld

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III